Kennissessie Service Excellence met case Obvion
dinsdag 12 april 2016 22:00
Verslag
Verslag Kennissessie PvKO Service Excellence met case Obvion
Maarten van Riessen, Manager Customer Service bij Deli XL. Vormgeving: studiogoudappel.nl
Download de collage gemaakt door Jaap Wilms, directeur Wilms 'n zo!
Presentaties & aanvullende informatie
Bouwen aan een Service Excellence organisatie
Eric de Haan en Jean-Pierre Thomassen, auteurs van het boek Service Excellence
One size fits nobody - Van hypotheekfabriek naar klantbedrijf
Ralph Nieuwland (Senior Marketeer) en Maurice Boekholt (Business Consultant), Obvion
Model Service Excellence
Whitepaper Service Excellence model
Blog - Rein Hof, beleidsmedewerker intake bij de Politie
Video
Positieve energie door uit je comfortzone te stappen.
HakaMan - Paul Janmaat
Foto-impresse
(Klik op de foto voor een vergroting).
Archief > 2016 > april
- 28-04-2016 28-04-2016 10:57 - Recensie Customer Value Generation in Banking
- 26-04-2016 26-04-2016 10:42 - Nieuw lid MindMatters stelt zich voor
- 21-04-2016 21-04-2016 14:22 - Van fysieke retail naar e-commerce: droomreis of nachtmerrie?
- 18-04-2016 18-04-2016 14:45 - Recensie Zo vernieuw je je Business Model 2
- 18-04-2016 18-04-2016 10:46 - Verslag PvKO Kennissessie Service Excellence met case Obvion
- 12-04-2016 12-04-2016 22:00 - Kennissessie Service Excellence met case Obvion
- 11-04-2016 11-04-2016 09:37 - Hoe je 1800 medewerkers klantgerichter krijgt
- 04-04-2016 04-04-2016 22:08 - Recensie Zo vernieuw je je Business Model
- 04-04-2016 04-04-2016 21:30 - Nieuw lid Fontys stelt zich voor
Reacties op 'Kennissessie Service Excellence met case Obvion'
Geen berichten gevonden
Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.