Nieuw lid flowresulting stelt zich voor
Wie zijn wij?
flowresulting helpt bedrijven te kiezen wie ze willen zijn voor welke klanten. Als geen ander weten we hoe je een onderscheidende klantbeleving ontwerpt én hoe je de organisatie meeneemt om dat elke dag waar te maken.
We zijn experts op het gebied van customer journey. Wat ons o.a. onderscheidt, is dat we daarbij veel oog hebben voor de employee journey. Ook helpen we bedrijven om op basis van feiten-analyse te bepalen welke investeringen in klantbeleving het meest bijdragen aan NPS en klantrentabiliteit.
Klantgericht ondernemen zit in ons DNA. We bestaan ruim 15 jaar, zijn gevestigd in Utrecht en 20 man sterk. We zijn trots op onze NPS van +73 en het feit dat we veel verschillende bedrijven mogen ondersteunen naar een meer klantgerichte organisatie (o.a. Volkswagen, Rabobank, Schiphol, de RET, Nationale Nederlanden, Havenbedrijf Amsterdam, etc.).
Waarom zijn we lid van PvKO?
We delen graag onze lessen uit de praktijk en horen die graag van anderen. Daarnaast hopen we een bijdrage te leveren aan de kennisontwikkeling op het gebied van klantgerichtheid.
Anders Jansen, partner flowresulting
Archief > 2016 > november
- 29-11-2016 29-11-2016 11:33 - Recensie Klantsignaalmanagement
- 22-11-2016 22-11-2016 11:37 - Recensie Creating Value with Big Data Analytics
- 22-11-2016 22-11-2016 08:48 - DDMA Data Dag 2016 - Be relevant: door de hele organisatie heen
- 21-11-2016 21-11-2016 10:14 - Verslag Inspiratiesessie BSH Beyond NPS®
- 17-11-2016 17-11-2016 05:10 - Nieuw lid flowresulting stelt zich voor
- 07-11-2016 07-11-2016 22:00 - Inspiratiesessie BSH beyond NPS
- 04-11-2016 04-11-2016 10:39 - The next level in customer experience: emotie of technologie? Verslag Inspiratiesessie CX en Technologie van 25 oktober
Reacties op 'Nieuw lid flowresulting stelt zich voor'
Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.