Ronde Tafel Customer Intelligence voor maatschappelijke organisaties
woensdag 22 februari 2017 10:18
Verslag
Verslag Ronde Tafel Customer Intelligence voor maatschappelijke organisaties - Karoline Wiegerink, directeur PvKO (per 1 maart)
Presentaties
Case doorstomers Vereniging eigen Huis
Customer intelligence in de not for proft sector - Rens van Loon en Ed Peelen
Artikel PersoQ1 nas in action: linking event participation motivation to charitable giving and sports
Archief > 2017 > februari
- 23-02-2017 23-02-2017 13:29 - Hoe maatschappelijke organisaties meer uit hun databronnen halen!
- 22-02-2017 22-02-2017 10:18 - Ronde Tafel Customer Intelligence voor maatschappelijke organisaties
- 21-02-2017 21-02-2017 13:44 - Verslag Inspiratiesessie Blockchain 14 februari 2017
- 16-02-2017 16-02-2017 10:40 - In memoriam: Gerard Struijf
- 10-02-2017 10-02-2017 15:48 - Verslag Inspiratiesessie de ROI van Customer Experience Management 9 februari 2017
- 09-02-2017 09-02-2017 10:02 - Inspiratiesessie Blockchain
- 02-02-2017 02-02-2017 10:59 - Nieuw lid Content Guru stelt zich voor