Nieuw lid Onestone stelt zich voor
Wie is Onestone?
“Onze klanten en medewerkers ervaren onze customer experience strategie nu aan den lijve.”
Dat is wat organisaties over hun samenwerking met Onestone zeggen.
U wilt geen blinde customer delight, maar wel een spraakmakende klantenervaring?
Met Onestone boekt u zichtbaar resultaat: uiterst tevreden en loyale klanten.
U krijgt inzicht in hoe u klantengedrag en perceptie beïnvloedt. U integreert verrassende ideeën die hun mérites bewijzen in andere sectoren.
U wilt geen consultants, maar wel concrete verandering?
Met Onestone ontwikkelt u een heldere klantenstrategie die bruikbaar is voor uw medewerkers. Met hen ontwikkelen we een grensverleggende en efficiënte werkwijze. Uw klanten voelen waar u als bedrijf in uitblinkt. U zet verandermoeheid om in betrokkenheid en daadkracht.
Waarom zijn we lid van PvKO?
Onze missie is om onszelf zo snel mogelijk overbodig te maken. Dat klinkt atypisch voor een consultant. We kiezen daar bewust voor omdat klantgericht worden geen eenmalig project is. Daarom grijpen we elke gelegenheid aan om onze methodologie over te dragen en te blijven verfijnen. Lid zijn bij PvKO helpt ons om de wereld weer een stuk klantgerichter te maken.
Stéphanie ’t Felt
Customer experience strategist
Archief > 2017 > mei
- 17-05-2017 17-05-2017 09:00 - Terugblik Inspiratiesessie Maak het verschil met gastvrijheid
- 08-05-2017 08-05-2017 11:44 - Een scherpe blik op Neuromarketing 2.0 ontwikkelen? Doe mee!
- 07-05-2017 07-05-2017 00:15 - Nieuw lid Onestone stelt zich voor
- 02-05-2017 02-05-2017 11:28 - Recensie Chief Customer Officer 2.0
Reacties op 'Nieuw lid Onestone stelt zich voor'
Karoline Wiegerink
Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.