Trends in Customer Service
Het is weer tijd voor het jaarlijkse trendonderzoek van de stichting KIRC. Ieder jaar verzamelen zij wereldwijd de meest interessante trends in klantinteractie. Wij zijn benieuwd in hoeverre jouw organisatie op deze trends inspeelt. Ben je ermee aan de slag? Of laat je bepaalde zaken bewust liggen, die niet bij je passen?
In de Strategic Decisions Monitor van deze maand gaan we dieper op deze materie in. Vul alstublieft de korte vragenlijst in en deel je kennis met sectorgenoten. Als dank voor je deelname krijg je van ons de resultaten kosteloos toegestuurd via een PDF. Uw antwoorden worden uiteraard anoniem verwerkt. Wij stellen aan het einde wel een aantal vragen over je functie, om zodoende de antwoorden te kunnen relateren aan bv grootte van een contact center.
U kunt de vragenlijst invullen via onderstaande link
Wij nodigen je graag uit om actief deel te nemen aan dit onderzoek. Dat wordt zeer gewaardeerd. Je kan hiervoor de link gebruiken: SDM maart 2018.
Het Rapport van het vorige onderzoek: KIRC doet elke maand een onderzoek
Het vorige onderzoek ging over krapte op de arbeidsmarkt. Voor meer informatie over de Strategic Decisions Monitor kun je hier terecht.
Wij kijken uit naar je bijdrage!
Archief > 2018 > maart
- 27-03-2018 27-03-2018 09:00 - Nieuw lid CYS Group stelt zich voor
- 26-03-2018 26-03-2018 16:02 - Inzicht in klantemotie is de basis voor succesvolle innovatie!
- 26-03-2018 26-03-2018 15:42 - Nieuw zzp lid Titia Posdijk-Wilmink stelt zich voor
- 26-03-2018 26-03-2018 15:19 - Trends in Customer Service
- 19-03-2018 19-03-2018 10:03 - Terugblik Inspiratiesessie Succesvol Innoveren
- 08-03-2018 08-03-2018 10:25 - Telefonische bereikbaarheid organisaties in 2017 verslechterd
- 08-03-2018 08-03-2018 10:06 - CARE Nederland zoekt een Donor Loyalty Specialist
- 05-03-2018 05-03-2018 21:51 - Geloof, hoop & liefde
- 05-03-2018 05-03-2018 15:54 - Nieuw lid Echt Waarmaken stelt zich voor
- 05-03-2018 05-03-2018 11:28 - Nieuw lid RET stelt zich voor