Nieuw lid CYS Group stelt zich voor
Hoe staat het met de service van jouw organisatie? CYS ademt service en helpt je bij het continue verzamelen en analyseren van klant- en medewerker feedback. Wij ondersteunen organisaties bij het aangaan van uitdagingen op het gebied van service, loyaliteit en enthousiasme. Samen maken wij het verschil voor jouw organisatie!
CYS biedt een uniek overkoepelend platform dat complete Customer Experience Management oplossingen biedt. Onze expertisegebieden zijn:
- Klantfeedbackmonitor
- Customer Journey Onderzoek
- Klanttevredenheidsonderzoek
- Medewerkerstevredenheidonderzoek
- Online Reputatiemanagement met behulp van Klantfeedback
De wereld verandert. Klanten worden steeds veeleisender en mondiger en uiten dat via vele kanalen. Het wordt ook lastiger om klanten aan je organisatie te binden. Weet jij daadwerkelijk wat je klanten willen? Waar ze afhaken en hoe je ze beter zou kunnen bedienen binnen hun klantreis? Wij denken graag met je mee. Met gerichte klantfeedback kun je echt aan de slag, zowel intern binnen de organisatie als in de externe communicatie. Wil je weten wat tevreden klanten opleveren? Download dan ons gratis e-book: https://www.cys.group/downloads/tien-voordelen-van-customer-experience-management
Onze missie is mensen verbinden en oprechte relaties versterken. Luisteren naar en in contact staan met mensen die hetzelfde doel hebben, levert energie en inspiratie op. We zijn benieuwd naar mooie verhalen van anderen, maar komen ook graag onze enthousiaste verhalen verspreiden.
Jan-Willem Reesink
Manager Sales CYS Group
Archief > 2018 > maart
- 27-03-2018 27-03-2018 09:00 - Nieuw lid CYS Group stelt zich voor
- 26-03-2018 26-03-2018 16:02 - Inzicht in klantemotie is de basis voor succesvolle innovatie!
- 26-03-2018 26-03-2018 15:42 - Nieuw zzp lid Titia Posdijk-Wilmink stelt zich voor
- 26-03-2018 26-03-2018 15:19 - Trends in Customer Service
- 19-03-2018 19-03-2018 10:03 - Terugblik Inspiratiesessie Succesvol Innoveren
- 08-03-2018 08-03-2018 10:25 - Telefonische bereikbaarheid organisaties in 2017 verslechterd
- 08-03-2018 08-03-2018 10:06 - CARE Nederland zoekt een Donor Loyalty Specialist
- 05-03-2018 05-03-2018 21:51 - Geloof, hoop & liefde
- 05-03-2018 05-03-2018 15:54 - Nieuw lid Echt Waarmaken stelt zich voor
- 05-03-2018 05-03-2018 11:28 - Nieuw lid RET stelt zich voor