Een tevreden medewerker is een tevreden klant. Of toch niet?
Een tevreden medewerker is een tevreden klant. Of toch niet? 21 maart duikt PvKO met haar leden in de kracht van de medewerker, tijdens de inspiratiesessie ‘Cultuur als drijvende kracht voor succesvol klantgericht veranderen – de employee journey als vertrekpunt’. Deze avond ontvangt PostNL de leden van PvKO in het hoofdkantoor in Den Haag.
Bartel Geleijnse is een van de sprekers die ons meeneemt in zijn ervaringen. Bartel is niet alleen mede-oprichter van Purpose People Practice, de ‘doe-tank’ rondom betekenisvol ondernemerschap, hij staat ook aan de wieg van The Colour Kitchen. Een organisatie die mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt helpt via hun eigen restaurants. Een formule die zo succesvol is dat er inmiddels zelfs bedrijven zijn die hun bedrijfsrestaurant runnen met behulp van The Colour Kitchen.
Ruim tien jaar geleden werd Bartel uitgedaagd tijdens een pitch die hij deed. Het bedrijf waarvoor hij pitchte vroeg naar de maatschappelijke betrokkenheid, iets wat tien jaar geleden nog in de kinderschoenen stond. Dat was weggelegd voor een enkele adviseur of hooguit een kleine afdeling binnen het bedrijf. De vraag die Bartel destijds voor zijn kiezen kreeg, deed hem beseffen dat er verandering op komst is - en dat hij daar deel van uit wilde maken.
Hoe maak je meer impact met je onderneming? Is die impact negatief, neutraal of zelfs positief? Succes is allang niet meer alleen in geld te meten. Bedrijven worden meer en meer aangesproken op wat zij terug doen voor de planeet of voor de maatschappij. Iets dat ook gevraagd wordt door de huidige consument, de omgeving en zeker de millennials die als nieuwe medewerkers zingeving zoeken in en met het werk. Hoe Bartel dat in zijn organisatie heeft terug laten komen, en hoe hij andere organisaties hiermee helpt, dat zal hij toelichten tijdens de inspiratiesessie. Naast Bartel zullen ook ABN Amro, Cendris en ING hun ervaringen delen. Dat wordt een avond vol inspiratie!
Wees trots op waar je werkt. Zorg dat de medewerkers trots zijn op waar ze werken. Laat dat de reden zijn voor klanten om klant te worden. - Bartel Geleijnse
Archief > 2019 > februari
- 28-02-2019 28-02-2019 10:25 - Een tevreden medewerker is een tevreden klant. Of toch niet?
- 20-02-2019 20-02-2019 15:58 - Terugblik PvKO België: De realiteit van Omnichannel
- 14-02-2019 14-02-2019 16:04 - Terugblik PvKO Inspiratiesessie VOICE bots…. Weer het volgende kanaal of een echte game changer?
- 14-02-2019 14-02-2019 11:25 - Terugblik PvKO Inspiratiesessie VOICE bots…. Weer het volgende kanaal of een echte game changer?
- 04-02-2019 04-02-2019 14:21 - Hoe gaan voice bots jouw organisatie helpen?
- 04-02-2019 04-02-2019 14:01 - Terugblik PvKO Inspiratiesessie The next step in CX; aandacht voor mens en maatschappij
- 04-02-2019 04-02-2019 11:49 - Terugblik PvKO Inspiratiesessie The next step in CX; aandacht voor mens en maatschappij
- 03-02-2019 03-02-2019 20:04 - Hoe gaan we de CX kloof dichten in 2019?
- 03-02-2019 03-02-2019 20:00 - ABN-AMRO opent Dataistic Center in Amstelveen