Nieuw lid CRISP klantgeluk stelt zich voor
CRISP klantgeluk brengt de klantbeleving kraakhelder in beeld.
De meest succesvolle organisaties weten precies welke behoeften hun cliënten hebben. Zij zijn daarachter gekomen door succesvol met cliënten samen te werken en bij alles wat ze doen hun cliënten te bevragen. Hebben jullie dit al scherp?
Een klantenonderzoek is pas echt effectief als je de resultaten hebt gebruikt om te verantwoorden, verbeteren of vernieuwen. Je klantenonderzoek moet dus leiden tot concrete acties samen met je cliënt. Alleen een “rapport” met resultaten - zelfs met redelijke cijfers – zal het verschil niet maken.
CRISP brengt de klantbeleving kraakhelder in beeld door een analyse van jouw cliënten en hun (koop)gedrag te maken zodat ook jouw organisatie succesvoller wordt met meer klantgeluk.
Dit doen wij m.b.v. de Customer value thinking methodiek:
Het sparren, leren, ontdekken en delen is wat wij hopen te vinden op dit platform. Graag komen wij met jou in contact.
Archief > 2019 > maart
- 25-03-2019 25-03-2019 14:39 - Terugblik inspiratiesessie 21 maart: Medewerkers verdienen de beste experience
- 25-03-2019 25-03-2019 14:12 - Terugblik inspiratiesessie 21 maart: Medewerkers verdienen de beste experience
- 17-03-2019 17-03-2019 21:02 - Recensie Digital Marketing Pinball
- 15-03-2019 15-03-2019 10:19 - Doe mee aan het allereerst Field Service onderzoek in Nederland
- 05-03-2019 05-03-2019 22:08 - Hogeschool Inholland zoekt Lector Authentic Leadership & Lector Design Thinking
- 05-03-2019 05-03-2019 21:22 - Nieuw lid CRISP klantgeluk stelt zich voor