Doe mee aan het allereerst Field Service onderzoek in Nederland
Dit is het allereerste onderzoek naar Field Service in Nederland. De vragenlijst is opgesteld door KIRC in samenwerking met het Platform voor Klantgericht Ondernemen. In dit onderzoek staat de volgende vraag centraal:
op welke wijze(n) zorgt u dat de merkwaarden van uw organisatie zo goed mogelijk overgebracht worden bij service/levering aan huis door medewerkers (of ingehuurde medewerkers van derden)?
Dit onderzoek is gericht op organisaties, die aan huis service verlenen dan wel leveren, zelf of uitbesteed, op ten minste één van de volgende manieren:
• Installatie en reparatie van huishoudelijke apparaten
• Thuisbezorging van bestellingen, zowel food als non-food
• Ophalen van geretourneerde producten
• Ophalen of brengen van auto's of motoren (voor reparatie of onderhoud)
Ontvang de gratis onderzoekspublicatie
De onderzoeksresultaten worden verwerkt in een publicatie, die in april/mei zal verschijnen. De winkelwaarde van deze publicatie is €30,75. Uiteraard ontvang je, als dank voor je deelname, een gratis exemplaar (aan het eind van de vragenlijst zullen wij daartoe vragen naar je adresgegevens).
Invulinstructie
Het invullen van deze vragenlijst is heel eenvoudig en kost je slechts 5 tot 10 minuten. Mocht je het antwoord op een vraag niet kunnen of willen geven, dan kun je de vraag overslaan.
Archief > 2019 > maart
- 25-03-2019 25-03-2019 14:39 - Terugblik inspiratiesessie 21 maart: Medewerkers verdienen de beste experience
- 25-03-2019 25-03-2019 14:12 - Terugblik inspiratiesessie 21 maart: Medewerkers verdienen de beste experience
- 17-03-2019 17-03-2019 21:02 - Recensie Digital Marketing Pinball
- 15-03-2019 15-03-2019 10:19 - Doe mee aan het allereerst Field Service onderzoek in Nederland
- 05-03-2019 05-03-2019 22:08 - Hogeschool Inholland zoekt Lector Authentic Leadership & Lector Design Thinking
- 05-03-2019 05-03-2019 21:22 - Nieuw lid CRISP klantgeluk stelt zich voor