COVID-19 Leestafel: Psychologische do’s & don’ts bij het communiceren met klanten in tijden van de coronacrisis
dinsdag 07 april 2020 16:15
In DEZE memo biedt l’eau – communicatiebureau voor gedragsbeïnvloeding - je een aantal do’s & don’ts met betrekking tot het communiceren met je doelgroepen ten tijde van de coronacrisis. Want tijdens een crisis verandert de werking van ons brein. Goed om je boodschap daarop af te stemmen. Het memo bevat een set van 6 praktische handvatten die ons vanuit de psychologie worden aangereikt. Lees HIER de memo.
Archief > 2020 > april
- 30-04-2020 30-04-2020 20:29 - COVID-19 Leestafel: 5 tips voor een betere verbinding met medewerkers die thuiswerken
- 24-04-2020 24-04-2020 11:49 - Hoe kunnen we je helpen met Inspiratie, kennis en peer-to-peer informatie?
- 24-04-2020 24-04-2020 10:28 - Terugblik Ronde Tafel Online: Klantgericht Ondernemen en COVID-19
- 24-04-2020 24-04-2020 09:53 - Terugblik Ronde Tafel Online: Klantgericht Ondernemen en COVID-19
- 23-04-2020 23-04-2020 09:00 - COVID-19 Leestafel: Nudging & Boosting
- 20-04-2020 20-04-2020 09:30 - COVID-19 Leestafel: Neem in deze onzekere tijden de juiste – klantgedreven- beslissingen in dialoog met de klant
- 16-04-2020 16-04-2020 09:00 - COVID-19 Leestafel: Samenwerken nu en straks - hoe zorg jij voor een vliegende start?
- 14-04-2020 14-04-2020 08:00 - COVID-19 Leestafel: Global research in a COVID-19 world
- 07-04-2020 07-04-2020 16:15 - COVID-19 Leestafel: Psychologische do’s & don’ts bij het communiceren met klanten in tijden van de coronacrisis
- 06-04-2020 06-04-2020 10:51 - COVID-19 Leestafel: Hoe design organisaties kan helpen in crisistijd
- 05-04-2020 05-04-2020 14:06 - De Virtuele Leestafel | Deel jouw whitepapers, onderzoeken, blogs, vlogs en columns rond COVID-19