KSF JAARCONGRES 2022
KSF JAARCONGRES 2022. Voor, door en met de sector
Alles draait om het realiseren van hoogwaardig klantcontact met toegevoegde waarde voor klant, organisatie en medewerker.
De KSF, haar leden en een brede achterban hebben in 2020 uitgebreid nagedacht en gesproken over de waarde van klantcontact. Daar zijn de 7 servicebeloften uit ontstaan die voor alle KSF-leden gelden. Tijdens het KSF Jaarcongres 2022 zetten we samen met de sprekers en het publiek de servicebeloften 1, 2, en 4 centraal. Voor, door en met de sector!
Kom hier alles te weten over het programma, de dagvoorzitter Tom Jessen, de sprekers en de paneldiscussie.
17 november 2022 | Gooiland Hotel, Hilversum | Hybride event
PvKO leden ontvangen korting:
€ 100,- korting op een offline ticket met code PVKO100KSF
€ 25,- korting op een online ticket met code PVKO25KSF
Archief > 2022 > september
- 29-09-2022 29-09-2022 20:46 - Recensie Domme vragen bestaan wel - ‘Boordevol tips en technieken’
- 29-09-2022 29-09-2022 19:53 - KSF JAARCONGRES 2022
- 18-09-2022 18-09-2022 22:21 - Terugblik PvKO Inspiratiesessie Cultuur als drijvende kracht voor CX Transformatie
- 18-09-2022 18-09-2022 16:00 - Terugblik PvKO Inspiratiesessie Cultuur als drijvende kracht voor CX Transformatie
- 06-09-2022 06-09-2022 13:53 - Verras een relatie met een gepersonaliseerde voucher voor een gratis PvKO sessie