Terugblik Ronde Tafel: De mensgerichte (CX) transformatie missie bij Gemeente Den Haag
Op donderdag 2 februari waren we te gast bij de Gemeente Den Haag voor de Ronde Tafel over ‘De mensgerichte (CX) transformatie missie bij Gemeente Den Haag.
Mensgerichte dienstverlening staat hoog in het vaandel van de Gemeente Den Haag, getuige ook de gemeentebrede beleidsvisie op digitalisering en dienstverlening en het nieuwe coalitieakkoord dat onlangs nog werd afgerond. Om deze kwaliteit te behalen moet de gemeente het anders doen dan het al deed. De sprekers van de Gemeente Den Haag namen de deelnemers mee in de missie om de meest klantvriendelijke publieke dienstverlener te worden en de opgave die daarin te wachten staat: het mensgericht verbeteren van de totale dienstverlening aan meer dan 550.000 inwoners en ondernemers in Den Haag met een gemeentelijke organisatie van zo’n 10.000 medewerkers, verdeeld over zeven diensten.
Het was een waardevolle middag met veel interactie, inspiratie en leermomenten voor de deelnemers. Veel dank aan alle sprekers; Chil Damen, Manon van de Schilde, Hans-Eric Noyons, Lana Zepcan, Tibbe Titulaer en Fabian Valkenberg.
PRESENTATIE
De presentatie van Gemeente Den Haag is hier te downloaden.
Archief > 2023 > februari
- 15-02-2023 15-02-2023 20:56 - Terugblik Ronde Tafel: De mensgerichte (CX) transformatie missie bij Gemeente Den Haag
- 06-02-2023 06-02-2023 09:21 - Terugblik PvKO Winterfestival 2023
- 03-02-2023 03-02-2023 11:27 - Recensie Handboek Strategische B2B-Marketing - Waardeproposities ontwikkelen voor je klanten
- 02-02-2023 02-02-2023 22:00 - Terugblik Ronde Tafel: De mensgerichte (CX) transformatie missie bij Gemeente Den Haag