Logo

Platform voor Klantgericht Ondernemen kiest voor online webplatform van Procurios

procurios-logo-groot.pngdinsdag 26 maart 2013 13:46

Platform voor Klantgericht Ondernemen (PvKO) heeft Procurios gekozen om de online infrastructuur voor PvKO te realiseren. PvKO kan met het geavanceerde modularie webplatform ook online de rol van kennismakelaar vervullen. Tot voor kort werd de content primair offline, tijdens de maandelijkse goed bezochte Inspirations en Kennissessies gedeeld. Met het online platform waar Social CRM onderdeel van uitmaakt, wil PvKO zijn leden meer waarde bieden, door kennis te delen en de onderlinge interactie te bevorderen. Daarnaast wil PvKO snel een grotere doelgroep aanspreken en kennis digitaal verspreiden.

De keuze voor Procurios
Het kerndomein Ondersteunen is één van de vier domeinen waarvanuit actieve PvKO-leden een rol spelen om Klantgericht Ondernemen op de kaart van het Nederlandse bedrijfsleven te zetten. Alle betrokken leden hebben hun expertise ingezet om tot een pakketselectie te komen. Belangrijk criterium hierbij was de eenvoud van de koppeling van de campagnemanagement-, CMS- en CRM-functionaliteit. Procurios biedt een oplossing waarbij de benodigde functionaliteiten integraal onderdeel uitmaken van het webplatform. Een bijkomend voordeel is dat Procurios ervaring heeft met de implementatie van een dergelijk webplatform in de verenigingsbranche.

PvKO denkt een goede keuze te hebben gemaakt met een partij als Procurios en ziet uit naar deze samenwerking. Naar verwachting is het online platform in de loop van 2013 up and running.

Over Platform voor Klantgericht Ondernemen
Platform voor Klantgericht Ondernemen is een vereniging waarin alle partijen en professionals samenkomen die belang hebben bij het delen van kennis en ervaring op het gebied van Customer Relationship Management (CRM) en Klantgericht Ondernemen. Inmiddels zijn 175, waaronder beursgenoteerde, bedrijven lid. De bijeenkomsten worden door honderden mensen van die bedrijven en andere geïnteresseerden bezocht. Activiteiten van Platform voor Klantgericht Ondernemen zijn o.a. de maandelijkse Inspirations en Kennissessies. Het platform levert ook bijdragen aan De BNR Klantenshow, een wekelijks radioprogramma gewijd aan Klantgericht Ondernemen en werkt samen met een aantal opleidingsinstituten en brancheverenigingen om Nederland klantgerichter te maken. www.pvko.nl

Over Procurios
Vanaf de oprichting in 2001 bouwt Procurios aan haar webplatform. Dit platform integreert een functionaliteit voor CRM, CMS, e-commerce, marketing en collaboration. Hiermee kunnen organisaties klantgerichter werken omdat alle beschikbare data van leads, klanten, leveranciers en medewerkers centraal opgeslagen staan.

Procurios werkt o.a. voor ChristenUnie, Vereniging van Keurslagers, Rabobank, Kwikfit, en VVV Zeeland. Het team bestaat uit ruim 30 enthousiaste professionals die dagelijks voor de klant klaar staan. www.procurios.nl

Noot voor de redactie:
Voor vragen kunt u contact opnemen met Maricken Hengeveld en Karin Rigterink
via communicatie@pvko.nl of 06 248 122 56 en 06 543 340 80

« Terug

Reacties op 'Platform voor Klantgericht Ondernemen kiest voor online webplatform van Procurios'

Geen berichten gevonden

Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.