Op deze pagina vindt u boeken geschreven door PvKO-leden op het gebied van CRM en Klantgericht Ondernemen. Heeft u (een van) deze boeken gelezen? Wij vernemen graag uw feedback.
Boeken van leden
Blije Klanten Bijten Niet (Ze Kwispelen!)
Heb je wel eens het idee dat je klanten je niet begrijpen of andersom? Wil je weten hoe je je klanten beter begrijpt (en zij jou), hoe je hen beter helpt en nog blijer maakt? Dan is Blije Klanten ... lees verder
Zakelijk succes in nieuwe tijden - lancering boek en internetzender
Anderhalf jaar geleden hoorde Robert Buisman - managementadviseur en kernlid van PvKO - in één week drie keer hetzelfde. Drie verschillende managers vertelden hem dat ze de controle kwijt waren. ... lees verder
Uit de PvKO-koker, nieuw boek: ‘Zakelijk succes in nieuwe tijden’
Succes behaal je niet meer door het oude spel efficiënter te spelen. Het speelveld is veranderd. Organisaties verliezen grip en leveren marktaandeel in aan branchevreemde pioniers. Het heeft alles... lees verder
Meer Klantwaarde door samenwerking tussen finance en commercie
Auteurs: Wil Wurtz, Marcel Wiedenbrugge lees verder
Boeken van leden: Klanthelden in de 9+ organisatie
Excelleren in emotionele klantbeleving.
Auteurs: Berry Veldhoen en Stephan van Slooten lees verder
Auteurs: Berry Veldhoen en Stephan van Slooten lees verder