Nieuw lid Expectations Management stelt zich voor
Wat doet Expectations Management?
Met Expectations bouwt u aan duurzame klantrelaties.
Expectations begeleidt bedrijven bij het verbeteren van klantgerichtheid met behulp van de Expectations Monitor. De methode is gebaseerd op het waarmaken van klantverwachtingen. Bedrijven denken te weten wat de klant van hun verwacht zonder dat ze het ooit gevraagd hebben. Het gevolg hiervan is dat er meer gesproken wordt over klanten in plaats van met klanten.
De begeleiding bestaat uit de implementatie van de Expectations Monitor (software in de cloud), workshops met betrekking tot het gebruik én ondersteuning bij het verbeteren van de prestaties. Het is praktisch, direct toepasbaar en richtinggevend aan de interne organisatie. Het zorgt er voor dat de organisatie klantgerichter wordt en de klanttevredenheid stijgt. Op deze manier wordt er gewerkt aan de relatie met de klant en aan de kwaliteit van het product. Twee componenten die van belang zijn bij klantloyaliteit. Na enige tijd beoordeelt de klant de prestaties op de zelf uitgesproken verwachtingen.
Expectations produceert geen onderzoeksrapport, maar levert een methode waar medewerkers vanaf dag 1 direct zelf mee aan de slag kunnen.
Waarom vinden we klantgericht ondernemen belangrijk en zijn we lid geworden van PvKO?
Net als het PvKO wil Expectations bijdragen aan een klantgericht Nederland. Door alle economische en technische ontwikkelingen heeft de klant macht in het verkoopproces. We praten tegenwoordig over Unique Buying Points in plaats van Unique Selling Points. Bedrijven zullen hier op in moeten spelen. Niets doen is geen optie.
Meer informatie kunt u vinden op www.expectations.nl
Mike van Beek, Directeur Expectations Management
Archief > 2016 > februari
- 25-02-2016 25-02-2016 16:06 - Zomaar een Ontmoeting tussen 30 professionals en 90 consumensen….
- 25-02-2016 25-02-2016 12:15 - De toekomst is aan anticiperende menselijke organisaties
- 24-02-2016 24-02-2016 09:48 - Nieuw lid Expectations Management stelt zich voor
- 17-02-2016 17-02-2016 22:00 - Inspiration Trends en de impact op klantgericht ondernemen
- 16-02-2016 16-02-2016 13:34 - HR Congres: Employer Branding
- 12-02-2016 12-02-2016 10:45 - Nieuw lid Allianz Global Assistance stelt zich voor
- 09-02-2016 09-02-2016 14:15 - Blog: Service verlenen in de rode oceaan
- 08-02-2016 08-02-2016 16:10 - Nieuw lid Graydon stelt zich voor
Reacties op 'Nieuw lid Expectations Management stelt zich voor'
Geen berichten gevonden
Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.