Nieuw lid Quality Support stelt zich voor
Quality Support is specialist in het meten en verbeteren van klantcontact. Dit doen we op alle kanalen (telefoon, e-mail, social media, chat en face-to-face). Wij bestaan inmiddels 24 jaar en hebben ons ontwikkeld van 'meetbureau in telefonie' naar wat we nu zijn. De kracht zit in de combinatie van meten en verbeteren en opnieuw meten enz. We zijn werkzaam in alle branches. Wat betreft verbeteren werken we in onze trajecten graag met business games, een hele effectieve en interactieve wijze van leren. Onze mensen werken met passie voor klantcontact!
Waarom lid van PvKO?
Wij zijn lid geworden van PvKO omdat ook wij dagelijks bezig zijn met het verbeteren van klantcontact en organisaties inzicht geven in hoe hun klanten het contact ervaren. Deze bewustwording en verbeteringen gaan leiden tot meer positievere klantervaringen. Bij PvKO verwachten we onze kennis met anderen te kunnen delen en zelf nieuwe denkwijzen te ontmoeten. Wij kijken uit naar mooie en betekenisvolle ontmoetingen!
Ron Gubbels, Partner bij Quality Support
Archief > 2016 > maart
- 30-03-2016 30-03-2016 12:00 - Verslag PvKO Mastersessie Van Klantreis naar Service Design en Blueprints
- 17-03-2016 17-03-2016 16:01 - Mastersessie Van Klantreis naar Service Design en Blueprints
- 10-03-2016 10-03-2016 16:23 - Artikel "Wat weerhoudt ons van klantgerichtheid"
- 07-03-2016 07-03-2016 12:28 - PvKO zoekt nieuwe bestuursleden
- 07-03-2016 07-03-2016 12:06 - Vacature bestuurslid PvKO - Portefeuille ontwikkelen (Onderwijs)
- 07-03-2016 07-03-2016 11:57 - Vacature bestuurslid PvKO - Portefeuille online communicatie
- 03-03-2016 03-03-2016 10:36 - Nieuw lid Quality Support stelt zich voor
- 01-03-2016 01-03-2016 14:45 - Nieuw lid Securex stelt zich voor
Reacties op 'Nieuw lid Quality Support stelt zich voor'
Wat ontzettend leuk dat jullie nu ook deel uitmaken van het PvkO. Nogmaals dank voor de wederom inpsirerende "Customer Games" sessie van gisteren!
Tot snel
Jan-Willem
Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.