Artikel "Wat weerhoudt ons van klantgerichtheid"
donderdag 10 maart 2016 16:23
Lees hier het artikel ‘Wat weerhoudt ons van klantgerichtheid’ dat aan de hand van de benchmarkresultaten is geschreven door PvKO, Rijksuniversiteit Groningen, Cmotions en SAMR en is gepubliceerd in Tijdschrift voor Marketing #3.
Bronnen:
Lamberti, L. (2013), Customer centricity: the construct and the operational antecedents, Journal of Strategic Marketing, 21 (7), 588-612. • Shah, D., Rust R.T., Parasuraman A., Staelin R., and Day G.S. (2006), The Path to Customer Centricity, Journal of Service Research, 9 (2), 113-124.
Titel | Bestandsgrootte | MIME-type | ||
---|---|---|---|---|
tvm_Studie_Merkpositionering_03.pdf | 216,6 kB | application/pdf |
Archief > 2016 > maart
- 30-03-2016 30-03-2016 12:00 - Verslag PvKO Mastersessie Van Klantreis naar Service Design en Blueprints
- 17-03-2016 17-03-2016 16:01 - Mastersessie Van Klantreis naar Service Design en Blueprints
- 10-03-2016 10-03-2016 16:23 - Artikel "Wat weerhoudt ons van klantgerichtheid"
- 07-03-2016 07-03-2016 12:28 - PvKO zoekt nieuwe bestuursleden
- 07-03-2016 07-03-2016 12:06 - Vacature bestuurslid PvKO - Portefeuille ontwikkelen (Onderwijs)
- 07-03-2016 07-03-2016 11:57 - Vacature bestuurslid PvKO - Portefeuille online communicatie
- 03-03-2016 03-03-2016 10:36 - Nieuw lid Quality Support stelt zich voor
- 01-03-2016 01-03-2016 14:45 - Nieuw lid Securex stelt zich voor
Reacties op 'Artikel "Wat weerhoudt ons van klantgerichtheid"'
Geen berichten gevonden
Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.