Mastersessie Van Klantreis naar Service Design en Blueprints
donderdag 17 maart 2016 16:01
Verslag
Verslag Mastersessie Van Klantreis naar Service Design en Blueprints - Joost Hagenaar, Business Development Manager bij PostNL
Infographic- gemaakt door Koos, Service Design
Presentaties
De theorie achter Service Blueprint - Ingrid Snijders, Lecturer/Researcher/PhD Candidate, HZ University of Applied Sciences
Student aan het woord - Dave Caljouw, HZ University of Applied Sciences. Stagiair bij Roompot Vakanties
Verschillende cases
Customer Journeys: Now what - Niels Corsten, Service Design Consultant bij Koos, Service Design
Video
Foto-impresse
(Klik op de foto voor een vergroting).
Archief > 2016 > maart
- 30-03-2016 30-03-2016 12:00 - Verslag PvKO Mastersessie Van Klantreis naar Service Design en Blueprints
- 17-03-2016 17-03-2016 16:01 - Mastersessie Van Klantreis naar Service Design en Blueprints
- 10-03-2016 10-03-2016 16:23 - Artikel "Wat weerhoudt ons van klantgerichtheid"
- 07-03-2016 07-03-2016 12:28 - PvKO zoekt nieuwe bestuursleden
- 07-03-2016 07-03-2016 12:06 - Vacature bestuurslid PvKO - Portefeuille ontwikkelen (Onderwijs)
- 07-03-2016 07-03-2016 11:57 - Vacature bestuurslid PvKO - Portefeuille online communicatie
- 03-03-2016 03-03-2016 10:36 - Nieuw lid Quality Support stelt zich voor
- 01-03-2016 01-03-2016 14:45 - Nieuw lid Securex stelt zich voor
Reacties op 'Mastersessie Van Klantreis naar Service Design en Blueprints'
Geen berichten gevonden
Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.