Terugblik PvKO Ronde Tafel Online: Selfservice met een menselijke maat? Hoe doet VodafoneZiggo dat?
Open up, team up en step up zijn de kernwaarden van VodafoneZiggo… en het openhartige verhaal van Eric Hartmans over Selfservice met een menselijke maat paste daar precies bij. Voorbeelden van tools, systemen en apps passeerden de revue met als sluitstuk de chatbot TOBi.
De discussie aan de hand van stellingen van Peter Jongeneel van Content Guru maakte duidelijk dat de menselijke maat er wel kan zijn, maar oprechte emotie en persoonlijke benadering nog wat ontwikkelpotentieel in zich hebben.
Deze middag heeft de ruim 60 deelnemers inzichten en tips gebracht over hoe zij in hun organisaties de selfservice met een menselijke maat kunnen realiseren.
Was je erbij? Bekijk nog eens de slides en de kennisclip. Een tip: deel het eens met je collega’s!
Was je er niet bij en ben je geïnteresseerd? Graag bieden we je de kennisclip aan van het verhaal van Eric Hartmans. En hopelijk kun je er een volgende keer wel zijn.
PRESENTATIE
De presentatie van Eric Hartmans van VodafoneZiggo is hier te downloaden.
KENNISCLIP
Archief > 2021 > maart
- 31-03-2021 31-03-2021 10:25 - Gratis proefcollege voor de collegereeks ‘De Klant in het Digitale Tijdperk: over data, digits & smart technology’
- 23-03-2021 23-03-2021 11:55 - Terugblik PvKO Inspiratiesessie Online: Return on my data | Hoe door data waarde creëren VOOR de klant
- 23-03-2021 23-03-2021 10:30 - Terugblik PvKO Inspiratiesessie Online: Return on my data | Hoe door data waarde creëren VOOR de klant
- 08-03-2021 08-03-2021 09:00 - Terugblik PvKO Ronde Tafel Online: Selfservice met een menselijke maat? Hoe doet VodafoneZiggo dat?
- 08-03-2021 08-03-2021 09:00 - Terugblik PvKO Ronde Tafel Online: Selfservice met een menselijke maat? Hoe doet VodafoneZiggo dat?