Gratis proefcollege voor de collegereeks ‘De Klant in het Digitale Tijdperk: over data, digits & smart technology’
Op 15 april aanstaande van 16.30 tot 18.00 uur verzorgt prof. Jos van Hillegersberg van de Universiteit Twente een proefcollege over digitale transformatie. Tijdens dit college zal hij ingaan op de vijf belangrijkste drivers van digitale transformatie en wat deze digitale transformatie tot nu toe heeft betekend voor klanten.
Het webinar is een proefcollege voor de collegereeks ‘De Klant in het Digitale Tijdperk: over data, digits & smart technology’ van het Institute for Service Leadership (lid van PvKO). Deze reeks van 8 avondcolleges van elk drie uur start op 19 mei as. De reeks gaat in op de vraag hoe de klant van de toekomst er uit ziet en hoe hij of zij zich zal gaan gedragen in de nieuwe wereld. En op de vraag wat dit voor gevolgen zal hebben voor marketing, service en klantbeleving. De colleges worden verzorgd door topwetenschappers van verschillende Nederlandse universiteiten. We gaan er vanuit dat we de colleges tegen deze tijd fysiek kunnen aanbieden, maar de colleges zijn ook digitaal te volgen. Meer informatie over deze collegereeks.
Deelname aan het proefcollege is gratis. Het college vindt plaats in Zoom. Er is een beperkt aantal deelnameplaatsen, dus wil je deelnemen, meld je dan snel aan. Na aanmelding ontvang je een bevestiging en de benodigde inloggegevens. Het enige dat wij van jou vragen, is jouw toestemming om je e-mailadres op te nemen in ons nieuwsbriefbestand. Wil je deze niet ontvangen, dan kun je je bij ontvangst van de eerste nieuwsbrief eenvoudig weer afmelden.
Van harte aanbevolen voor leden van PvKO, schrijf je gratis in via www.serviceleadership.nl.
Archief > 2021 > maart
- 31-03-2021 31-03-2021 10:25 - Gratis proefcollege voor de collegereeks ‘De Klant in het Digitale Tijdperk: over data, digits & smart technology’
- 23-03-2021 23-03-2021 11:55 - Terugblik PvKO Inspiratiesessie Online: Return on my data | Hoe door data waarde creëren VOOR de klant
- 23-03-2021 23-03-2021 10:30 - Terugblik PvKO Inspiratiesessie Online: Return on my data | Hoe door data waarde creëren VOOR de klant
- 08-03-2021 08-03-2021 09:00 - Terugblik PvKO Ronde Tafel Online: Selfservice met een menselijke maat? Hoe doet VodafoneZiggo dat?
- 08-03-2021 08-03-2021 09:00 - Terugblik PvKO Ronde Tafel Online: Selfservice met een menselijke maat? Hoe doet VodafoneZiggo dat?