Terugblik PvKO Inspiratiesessie Online: Return on my data | Hoe door data waarde creëren VOOR de klant
Wat hebben Flitsmeister, de autodiefstalbarometer en zorgverzekeraar VGZ met elkaar gemeen? Ze verzamelen klantdata. Daarin staan ze niet alleen. Er is vrijwel geen bedrijf of organisatie zonder een gegevensverzameling van hun klanten. Aanleiding voor PvKO (Platform voor Klantgericht Ondernemen) om tijdens een recent, druk bezocht online middagseminar uit te zoeken of en zo ja, hoe al die data waarde creëren voor de klant. Niels van Gorp is data scientist bij VGZ en leidde de middag in met een kort exposé over de verhoudingen tussen dataverzamelaars en dataverstrekkers. Daarmee verschafte hij het seminar een kader dat deelnemers hielp de bijdragen van Flitsmeister en Interpolis (autodiefstal) te kunnen plaatsen in het geschetste krachtenveld. CustomerFirst was aanwezig en doet verslag in het aprilnummer en uiteraard ook online op www.customerfirst.nl.
Bekijk hieronder de vrijgegeven presentataties:
Archief > 2021 > maart
- 31-03-2021 31-03-2021 10:25 - Gratis proefcollege voor de collegereeks ‘De Klant in het Digitale Tijdperk: over data, digits & smart technology’
- 23-03-2021 23-03-2021 11:55 - Terugblik PvKO Inspiratiesessie Online: Return on my data | Hoe door data waarde creëren VOOR de klant
- 23-03-2021 23-03-2021 10:30 - Terugblik PvKO Inspiratiesessie Online: Return on my data | Hoe door data waarde creëren VOOR de klant
- 08-03-2021 08-03-2021 09:00 - Terugblik PvKO Ronde Tafel Online: Selfservice met een menselijke maat? Hoe doet VodafoneZiggo dat?
- 08-03-2021 08-03-2021 09:00 - Terugblik PvKO Ronde Tafel Online: Selfservice met een menselijke maat? Hoe doet VodafoneZiggo dat?