Logo

Kennissessie met transavia.com

Kennissessie 11feb14_380x270.jpgdinsdag 11 februari 2014 22:00

Het bieden van een uitzonderlijke klantbeleving op alle momenten in de klantreis…

Presentaties

Customer Excellence op grote hoogte
Stephan van Slooten, Partner bij Altuïtion

Hoe staat het met de klantbeleving bij transavia.com?
Bekijk hieronder de presentatie van Daan Noordeloos, Manager Marketing & Customer Strategies bij transavia.com:

PvKO TV

Stephan van Slooten over zijn presentatie:

Een samenvatting van de presentatie van Daan Noordeloos:

 

Verslagen

Hoe staat het met de kennissessiebeleving bij Transavia?
Andries Potter, Potter Marktonderzoek en kernlid PvKO

Ervaren uw klanten een 9+ beleving?
Bron: SalesManagement, maart 2014

Aanverwante artikelen over Customer Journey & Experience

Foto-impressie

Jessica Jonasse (Service Check en kernlid PvKO) heeft de bijeenkomst met transavia.com geregeld en trad op als dagvoorzitterStephan van Slooten (Altuïtion) over het organiseren van de excellente klantbeleving voor transavia.com

Daan Noordeloos (transavia.com) een inspirerend verhaal over de klantbeleving bij transavia.comMooie opkomst en enthousiaste groep - bijna 100 professionals aanwezig

De groep ging in 6 subgroepen aan de slag met de opdracht:  Hoe kun je op alle punten in de klantreis een consistente klantbeleving bieden? (vanuit de aandachtsgebieden: Proces, Policy, People & Profit)De groep ging in 6 subgroepen aan de slag met de opdracht:  Hoe kun je op alle punten in de klantreis een consistente klantbeleving bieden? (vanuit de aandachtsgebieden: Proces, Policy, People & Profit)

Plenaire terugkoppeling per groep - een elevator pitch met de 3 belangrijkste adviezen

Uiteraard sloten we af met een borrel.
Meer foto's zijn te vinden op onze Facebook pagina

« Terug

Reacties op 'Kennissessie met transavia.com'

Geen berichten gevonden

Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.