Inspiration 'Beïnvloeden mag!' - presentaties online beschikbaar
donderdag 13 maart 2014 16:10
Inzet van psychologische technieken om waarde voor de klant te creëren
In deze Inspiration nam social mediapsycholoog Mischa Coster ons mee in de wereld van psychologie en strategie. Hij legde uit wat de belangrijkste randvoorwaarden zijn om persuasief te kunnen communiceren en welke strategie kan leiden tot het invullen van die randvoorwaarden.
De praktijkcase werd verzorgd door Charles Bruns van Incassade over bewuste gedragsbeïnvloeding van debiteuren.
Hier zijn de presentaties en content paper terug te vinden >
De prikkelende discussie tussen professionals over dit onderwerp kun je hier volgen.
Wat heeft u van deze bijeenkomst opgestoken? Of wilt u ervaringen delen? Plaats dan hier uw reactie.
Archief > 2014 > maart
- 28-03-2014 28-03-2014 10:32 - PvKO in bijlage FD over Customer Loyalty
- 13-03-2014 13-03-2014 17:47 - Ontwikkelingen in de markt sluiten aan bij groei aanbod marketing intelligence en analytics
- 13-03-2014 13-03-2014 16:10 - Inspiration 'Beïnvloeden mag!' - presentaties online beschikbaar
- 12-03-2014 12-03-2014 22:00 - Inspiration Beïnvloeden mag!
- 12-03-2014 12-03-2014 17:27 - CRM Marktoverzicht
- 10-03-2014 10-03-2014 09:00 - 5 tips van Essent om klantgericht te ondernemen
Reacties op 'Inspiration 'Beïnvloeden mag!' - presentaties online beschikbaar'
Geen berichten gevonden
Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.