PvKO in bijlage FD over Customer Loyalty
vrijdag 28 maart 2014 10:32
“Als waarde voor de klant en waarde voor de organisatie goed met elkaar in balans zijn, dan leidt dat tot een duurzaam bedrijfsresultaat.”
Dat zegt Maricken Hengeveld, directeur van het Platform voor Klantgericht Ondernemen.
PvKO heeft als maatschappelijke missie om Nederland klantgerichter te maken. Hengeveld: “Wij benaderen het niet vanuit de IT kant, maar vanuit de strategische verankering binnen de organisatie. Als men geen waarde weet toe te voegen voor de klant, dan zal de klant ook geen waarde toevoegen aan de organisatie. Zo simpel is het. Concreet betekent het dat een goed bedrijfsresultaat zal uitblijven als men niet steeds waarde creëert.”
Voor de totale uitgave met ook andere artikelen van en over leden van PvKO >
Archief > 2014 > maart
- 28-03-2014 28-03-2014 10:32 - PvKO in bijlage FD over Customer Loyalty
- 13-03-2014 13-03-2014 17:47 - Ontwikkelingen in de markt sluiten aan bij groei aanbod marketing intelligence en analytics
- 13-03-2014 13-03-2014 16:10 - Inspiration 'Beïnvloeden mag!' - presentaties online beschikbaar
- 12-03-2014 12-03-2014 22:00 - Inspiration Beïnvloeden mag!
- 12-03-2014 12-03-2014 17:27 - CRM Marktoverzicht
- 10-03-2014 10-03-2014 09:00 - 5 tips van Essent om klantgericht te ondernemen
Reacties op 'PvKO in bijlage FD over Customer Loyalty'
Geen berichten gevonden
Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.