Kennissessie Klantfeedback Management 13 mei - presentaties online
donderdag 15 mei 2014 08:03
Klantfeedback wordt vaak door de verschillende aanbieders in de customer journey uitgevraagd terwijl de klant het slechts als één event ervaart. Welke andere oplossingen zijn hiervoor te bedenken? Met cases van Terberg Leasing en Care Autoschade.
Hier zijn de presentaties, het verslag en de content paper terug te vinden >
Wat heeft u van deze bijeenkomst opgestoken? Of wilt u ervaringen delen? Plaats dan hier uw reactie.
Archief > 2014 > mei
- 28-05-2014 28-05-2014 13:33 - CRM draagt weinig bij aan klantgerichtheid
- 28-05-2014 28-05-2014 11:14 - Hoe dienen we in te spelen op trends om ook in de toekomst succesvol te zijn?
- 26-05-2014 26-05-2014 16:17 - Verbinding, belangrijkste voorwaarde voor echte klantkennis
- 21-05-2014 21-05-2014 15:09 - Boeken van leden: Klanthelden in de 9+ organisatie
- 20-05-2014 20-05-2014 11:15 - De Net Promotor Score (NPS), heilige graal of valkuil?
- 20-05-2014 20-05-2014 10:45 - Vacature 3e jaars HBO stagiair
- 19-05-2014 19-05-2014 12:07 - Verslag bijeenkomst Co-Creatieteams en kennissessie NPO
- 15-05-2014 15-05-2014 10:18 - The Excellent Customer Journey Experience
- 15-05-2014 15-05-2014 09:17 - Customer Experience in de praktijk
- 15-05-2014 15-05-2014 08:03 - Kennissessie Klantfeedback Management 13 mei - presentaties online
- 13-05-2014 13-05-2014 22:00 - Kennissessie Klantfeedback Management in de Customer Journey
- 06-05-2014 06-05-2014 14:04 - CRM Game speciaal voor HBO-docenten – 2 juni 2014
- 02-05-2014 02-05-2014 10:00 - Data analyseren JA, gebruiken NEE
Reacties op 'Kennissessie Klantfeedback Management 13 mei - presentaties online'
Geen berichten gevonden
Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.