Hoe dienen we in te spelen op trends om ook in de toekomst succesvol te zijn?
woensdag 28 mei 2014 11:14
Collaborative Consumption - Next Client - Customer Managed Relations: trends en ontwikkelingen om rekening mee te houden.
Gepresenteerd door Prof. dr. Paul Iske waarna we in groepsverband zelf aan de slag gaan met vragen over de toepasbaarheid in de eigen organisatie en de impact op de klant.
Wij starten met de korte jaarlijkse ALV. Naast een terugblik op 2013 en presentatie van de jaarcijfers, staat een aantal punten op de agenda waarvoor toestemming zal worden gevraagd aan de Algemene Ledenvergadering.
Ben je erbij op 3 juli?
Meer informatie & aanmelden >
Archief > 2014 > mei
- 28-05-2014 28-05-2014 13:33 - CRM draagt weinig bij aan klantgerichtheid
- 28-05-2014 28-05-2014 11:14 - Hoe dienen we in te spelen op trends om ook in de toekomst succesvol te zijn?
- 26-05-2014 26-05-2014 16:17 - Verbinding, belangrijkste voorwaarde voor echte klantkennis
- 21-05-2014 21-05-2014 15:09 - Boeken van leden: Klanthelden in de 9+ organisatie
- 20-05-2014 20-05-2014 11:15 - De Net Promotor Score (NPS), heilige graal of valkuil?
- 20-05-2014 20-05-2014 10:45 - Vacature 3e jaars HBO stagiair
- 19-05-2014 19-05-2014 12:07 - Verslag bijeenkomst Co-Creatieteams en kennissessie NPO
- 15-05-2014 15-05-2014 10:18 - The Excellent Customer Journey Experience
- 15-05-2014 15-05-2014 09:17 - Customer Experience in de praktijk
- 15-05-2014 15-05-2014 08:03 - Kennissessie Klantfeedback Management 13 mei - presentaties online
- 13-05-2014 13-05-2014 22:00 - Kennissessie Klantfeedback Management in de Customer Journey
- 06-05-2014 06-05-2014 14:04 - CRM Game speciaal voor HBO-docenten – 2 juni 2014
- 02-05-2014 02-05-2014 10:00 - Data analyseren JA, gebruiken NEE
Reacties op 'Hoe dienen we in te spelen op trends om ook in de toekomst succesvol te zijn?'
Geen berichten gevonden
Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.