Logo

Boeken van leden: Klanthelden in de 9+ organisatie

Klanthelden in de 9+ organisatie3.pngwoensdag 21 mei 2014 15:09

Excelleren in emotionele klantbeleving.
Auteurs: Berry Veldhoen en Stephan van Slooten

Klanten die zó enthousiast zijn over een organisatie dat ze er bij wijze van spreken een tatoeage van zouden willen laten zetten?!

Zo’n organisatie is een Klantheld! Klanthelden zijn 9+ ervaringen, serviceprocessen, medewerkers, teams of zelfs complete organisaties die klanten emotioneel ‘raken’. Met een hoge loyaliteit, exceptionele (9+) klanttevredenheid, spontaan aanbevelingsgedrag en commercieel resultaat als logisch gevolg.

'Klanthelden in de 9+ organisatie' opent de deur naar deze nieuwe wereld. Het biedt inzicht in:

  • methoden en technieken om excellent Customer Experience Management structureel te organiseren;
  • cases, achtergronden en resultaten van class leaders;
  • de benodigde competenties om een 9+ organisatie te worden;
  • nieuwe verbindingen tussen onbewuste, emotionele klantbeleving en continu verbeteren.

In 'Klanthelden in de 9+ organisatie' ervaart u het harde rendement van zachte factoren.

Heeft u dit boek gelezen? Wij vernemen graag uw feedback! Log in met uw Mijn PvKO account om te reageren.

Wilt u dit boek recenseren? Stuur dan een mail naar communicatie@pvko.nl en wij sturen u het boek kosteloos toe.

« Terug

Reacties op 'Boeken van leden: Klanthelden in de 9+ organisatie'

Geen berichten gevonden

Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.