CRM als middel of als bedrijfsdoel? Boardroomsessie 6 februari
Welke enthousiaste manager of bestuurder wil o.a. over dit onderwerp in gesprek met andere directie/MT-leden over klantgericht ondernemen in de boardroom?
Op 6 februari 2014 organiseert PvKO voor de vierde keer de sessie Klantgericht ondernemen in the boardroom. Dit keer zijn we te gast in het prachtige nieuwe kantoor van Ricoh in Den Bosch.
Om CRM en klantgerichtheid nog meer op boardniveau op de agenda te krijgen en te houden, is er een initiatief om twee maal per jaar een rondetafel te organiseren. Een compacte sessie met directie-/MT leden van diverse organisaties die het thema CRM en klantgericht ondernemen onderling kunnen en willen bespreken. Ervaringen uitwisselen betekent elkaar inspireren maar ook elkaar scherp houden op de eigen strategie. Leren van de ervaringen uit andere branches levert ieder keer weer nieuwe en verrassende inzichten op!
Tijdens de rondetafel bijeenkomst van februari 2014 leggen we twee actuele CRM onderwerpen op tafel om met elkaar in discussie te gaan. Omdat Ricoh als host optreedt, wordt Ricoh uitgenodigd het eerste onderwerp in te brengen. Het andere onderwerp wordt aangedragen door de organiserende kernleden. Voor februari zal dat de volgende stelling zijn: ‘CRM als middel of bedrijfsdoel?’
Ben je directie-/MT lid en heb je klantgericht ondernemen hoog op de agenda staan (of ken je directie/MT-leden die het inspirerend en leuk vinden om hieraan deel te nemen) laat het ons dan zo snel mogelijk weten!
Edith Blok (06-53979284) of Peter Bot (06-30988644) kunnen al je vragen beantwoorden.
Archief > 2014 > januari
- 28-01-2014 28-01-2014 13:21 - Bezoekmotieven in de theatersector
- 27-01-2014 27-01-2014 13:41 - 5 vragen aan transavia.com in aanloop naar de Kennissessie op 11 februari
- 24-01-2014 24-01-2014 11:51 - Impressie Inspiration Winnende praktijkcases van klantgericht awards
- 24-01-2014 24-01-2014 11:42 - PvKO en MarketingTribune werken samen aan een klantgericht Nederland
- 21-01-2014 21-01-2014 09:30 - HBO docenten sparren met experts in Klantgericht Ondernemen
- 20-01-2014 20-01-2014 09:22 - Bestuur Platform voor Klantgericht Ondernemen (PvKO) breidt uit met drie nieuwe bestuursleden
- 16-01-2014 16-01-2014 15:26 - Nieuwe bestuursleden stellen zichzelf voor
- 15-01-2014 15-01-2014 23:00 - Inspiration Winnende praktijkcases van klantgerichte awards
- 13-01-2014 13-01-2014 11:18 - Conclusie stelling 'Als je cultuur klantgericht genoeg is...'
- 09-01-2014 09-01-2014 20:00 - Docentendag - kick-off meeting HBO docenten
- 09-01-2014 09-01-2014 13:16 - CRM als middel of als bedrijfsdoel? Boardroomsessie 6 februari
- 09-01-2014 09-01-2014 09:00 - Verleid de klant - Onweerstaanbaar zakendoen
- 08-01-2014 08-01-2014 17:00 - 3 vragen aan ING en PLUS in aanloop naar de Inspiration op 15 januari
- 06-01-2014 06-01-2014 15:36 - Is Social CRM klantgestuurd ondernemen?
Reacties op 'CRM als middel of als bedrijfsdoel? Boardroomsessie 6 februari'
Geen berichten gevonden
Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.