Logo

CRM als middel of als bedrijfsdoel? Boardroomsessie 6 februari

nbnov13_boardroomsessie.pngdonderdag 09 januari 2014 13:16

Welke enthousiaste manager of bestuurder wil o.a. over dit onderwerp in gesprek met andere directie/MT-leden over klantgericht ondernemen in de boardroom?

Op 6 februari 2014 organiseert PvKO voor de vierde keer de sessie Klantgericht ondernemen in the boardroom. Dit keer zijn we te gast in het prachtige nieuwe kantoor van Ricoh in Den Bosch.

Om CRM en klantgerichtheid nog meer op boardniveau op de agenda te krijgen en te houden, is er een initiatief om twee maal per jaar een rondetafel te organiseren. Een compacte sessie met directie-/MT leden van diverse organisaties die het thema CRM en klantgericht ondernemen onderling kunnen en willen bespreken. Ervaringen uitwisselen betekent elkaar inspireren maar ook elkaar scherp houden op de eigen strategie. Leren van de ervaringen uit andere branches levert ieder keer weer nieuwe en verrassende inzichten op!

Tijdens de rondetafel bijeenkomst van februari 2014 leggen we twee actuele CRM onderwerpen op tafel om met elkaar in discussie te gaan. Omdat Ricoh als host optreedt, wordt Ricoh uitgenodigd het eerste onderwerp in te brengen. Het andere onderwerp wordt aangedragen door de organiserende kernleden. Voor februari zal dat de volgende stelling zijn: ‘CRM als middel of bedrijfsdoel?’

Ben je directie-/MT lid en heb je klantgericht ondernemen hoog op de agenda staan (of ken je directie/MT-leden die het inspirerend en leuk vinden om hieraan deel te nemen) laat het ons dan zo snel mogelijk weten!

Edith Blok (06-53979284) of Peter Bot (06-30988644) kunnen al je vragen beantwoorden.

Meer informatie en verslagen van vorige bijeenkomsten >

« Terug

Reacties op 'CRM als middel of als bedrijfsdoel? Boardroomsessie 6 februari'

Geen berichten gevonden

Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.