Inspiration Winnende praktijkcases van klantgerichte awards
Wat kunnen we leren van de bedrijven die het afgelopen jaar een prijs hebben gekregen voor klantgericht ondernemen?
- ING, winnaar van de Customer Data Award 2013
- Brandweer Amsterdam-Amstelland, winnaar van de Dutch Business Intelligence Award 2013
- PLUS, winnaar van Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland 2013
Presentaties
Customer Data Award voor ING
Martin de Lusenet, Manager Op Maat binnen de afdeling Customer Intelligence,
ING Nederland
Big Data Revolutie
Barry van 't Padje, Informeel teamleider Brandweerintelligence,
Brandweer Amsterdam - Amstelland
PvKO TV
Een samenvatting van de presentatie van Martin de Lusenet, ING:
Tevens vond er een Algemene Ledenvergadering plaats waar Pieter de Rooij, Ton Timmermans en Linda van Zomeren toestemming hebben gekregen om toe te treden tot het bestuur van PvKO. In onderstaand videoverslag stellen de nieuwe bestuursleden zichzelf voor:
Verslag
Service is binnen ING inmiddels belangrijker dan verkoop
Auteur: Bjørn Hascher
Bron: Customer Talk
Foto-impressie
Bekijk alle foto's op onze Facebook pagina
Archief > 2014 > januari
- 28-01-2014 28-01-2014 13:21 - Bezoekmotieven in de theatersector
- 27-01-2014 27-01-2014 13:41 - 5 vragen aan transavia.com in aanloop naar de Kennissessie op 11 februari
- 24-01-2014 24-01-2014 11:51 - Impressie Inspiration Winnende praktijkcases van klantgericht awards
- 24-01-2014 24-01-2014 11:42 - PvKO en MarketingTribune werken samen aan een klantgericht Nederland
- 21-01-2014 21-01-2014 09:30 - HBO docenten sparren met experts in Klantgericht Ondernemen
- 20-01-2014 20-01-2014 09:22 - Bestuur Platform voor Klantgericht Ondernemen (PvKO) breidt uit met drie nieuwe bestuursleden
- 16-01-2014 16-01-2014 15:26 - Nieuwe bestuursleden stellen zichzelf voor
- 15-01-2014 15-01-2014 23:00 - Inspiration Winnende praktijkcases van klantgerichte awards
- 13-01-2014 13-01-2014 11:18 - Conclusie stelling 'Als je cultuur klantgericht genoeg is...'
- 09-01-2014 09-01-2014 20:00 - Docentendag - kick-off meeting HBO docenten
- 09-01-2014 09-01-2014 13:16 - CRM als middel of als bedrijfsdoel? Boardroomsessie 6 februari
- 09-01-2014 09-01-2014 09:00 - Verleid de klant - Onweerstaanbaar zakendoen
- 08-01-2014 08-01-2014 17:00 - 3 vragen aan ING en PLUS in aanloop naar de Inspiration op 15 januari
- 06-01-2014 06-01-2014 15:36 - Is Social CRM klantgestuurd ondernemen?
Reacties op 'Inspiration Winnende praktijkcases van klantgerichte awards'
Geen berichten gevonden
Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.