23 september PvKO Mastersessie - Kom ook en discussieer nu alvast online mee
- Waarom maken sommige ouderen geen gebruik van internet banking?
- Hoe kun je in de gehaaste wereld waarin wij leven, een doelgroep bereiken met een boodschap over gezond leven en eten?
Twee thema s waar veel bedrijven in relatie tot de maatschappij regelmatig mee worden geconfronteerd. Internationale afstudeerders aan de Universiteit van Maastricht presenteren op maandag 23 september hun scripties rondom het thema van de avond: klantgericht ondernemen voor specifieke doelgroepen; ouderen en kinderen. Ben jij er ook bij? Een interactief programma waarvan wij de discussie nu al online willen starten met de vraag: hoeveel energie en middelen moet een bedrijf in een lastig te bereiken doelgroep steken? En met welke middelen en kanalen denk jij dat de doelgroepen ouderen en kinderen te bereiken zijn?
Geef hier alvast jouw mening en bezoek de PvKO Mastersessie op 23 september om de onderzoeksresultaten te vernemen en de discussie met de anderen in een positieve en enthousiaste sfeer offline voort te zetten.
Log in met je Mijn PvKO account om te reageren.
Archief > 2013 > september
- 25-09-2013 25-09-2013 17:06 - 9 oktober - Kennissessie met case van PON. Bent u er ook bij?
- 24-09-2013 24-09-2013 13:39 - PvKO Mastersessie 23 september - presentaties online beschikbaar
- 24-09-2013 24-09-2013 10:39 - PvKO Mastersessie - Klantgericht ondernemen voor specifieke doelgroepen; ouderen en kinderen
- 19-09-2013 19-09-2013 09:00 - Nederland klantgerichter, om te beginnen in de vereniging
- 17-09-2013 17-09-2013 23:59 - Beheren en beheersen van klantgegevens
- 17-09-2013 17-09-2013 23:58 - Van klantgegevens naar langdurige klantwaarde
- 17-09-2013 17-09-2013 23:57 - Handboek voor het opzetten van een integraal klantbeeld
- 17-09-2013 17-09-2013 23:56 - Er is geen goede marketing zonder goede datakwaliteit
- 17-09-2013 17-09-2013 23:55 - Centraal klantbeeld voor financiƫle instellingen
- 17-09-2013 17-09-2013 23:47 - Klantgericht ondernemen met MDM
- 17-09-2013 17-09-2013 23:25 - Het identificeren van relatiegegevens
- 09-09-2013 09-09-2013 12:30 - 23 september PvKO Mastersessie - Kom ook en discussieer nu alvast online mee
- 09-09-2013 09-09-2013 11:33 - Conclusie poll september 2013: In crisistijd is klantgerichtheid de enige manier om te overleven
- 04-09-2013 04-09-2013 23:41 - 5 tips van Bouwinvest om klantgericht te ondernemen
- 04-09-2013 04-09-2013 22:42 - De Conversation Company
Reacties op '23 september PvKO Mastersessie - Kom ook en discussieer nu alvast online mee'
Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.