9 oktober - Kennissessie met case van PON. Bent u er ook bij?
Het thema van deze Kennissessie is: Klantgericht Innoveren m.b.v. Service Design. Service Design helpt bedrijven om klantgerichter te innoveren door een analytisch proces te combineren met een creatieve aanpak.
Robbert-Jan van Oeveren, Buro Koos, geeft een presentatie over Service Design gevolgd door een creatieve oefening met de deelnemers. Michael Boon van Pon Power vertelt over de vier verschillende service level proposities die Pon Power heeft ontwikkeld om alle verschillende klantsegmenten binnen de scheepvaart te kunnen bedienen.
Tijd: 17.30 uur ontvangst, 18.30 uur start programma tot 21.00 uur
Locatie: VODW in Leusden.
Bent u nog niet in het bezit van een Mijn PvKO account om u aan te melden voor onze bijeenkomsten? Volgt u dan onderstaande stappen:
Ontvangt u regelmatig mailings van PvKO? Dan activeert u uw account als volgt:
- Klik hier
- Voer bij 'Gebruikersnaam' het e-mailadres in waarop u onze mailings ontvangt
- Klik op 'Verstuur'
- U krijgt direct een mail toegestuurd met activatielink. Als u hierop klikt komt u op een pagina waar u een persoonlijk wachtwoord in kunt voeren om uw account te activeren.
Archief > 2013 > september
- 25-09-2013 25-09-2013 17:06 - 9 oktober - Kennissessie met case van PON. Bent u er ook bij?
- 24-09-2013 24-09-2013 13:39 - PvKO Mastersessie 23 september - presentaties online beschikbaar
- 24-09-2013 24-09-2013 10:39 - PvKO Mastersessie - Klantgericht ondernemen voor specifieke doelgroepen; ouderen en kinderen
- 19-09-2013 19-09-2013 09:00 - Nederland klantgerichter, om te beginnen in de vereniging
- 17-09-2013 17-09-2013 23:59 - Beheren en beheersen van klantgegevens
- 17-09-2013 17-09-2013 23:58 - Van klantgegevens naar langdurige klantwaarde
- 17-09-2013 17-09-2013 23:57 - Handboek voor het opzetten van een integraal klantbeeld
- 17-09-2013 17-09-2013 23:56 - Er is geen goede marketing zonder goede datakwaliteit
- 17-09-2013 17-09-2013 23:55 - Centraal klantbeeld voor financiƫle instellingen
- 17-09-2013 17-09-2013 23:47 - Klantgericht ondernemen met MDM
- 17-09-2013 17-09-2013 23:25 - Het identificeren van relatiegegevens
- 09-09-2013 09-09-2013 12:30 - 23 september PvKO Mastersessie - Kom ook en discussieer nu alvast online mee
- 09-09-2013 09-09-2013 11:33 - Conclusie poll september 2013: In crisistijd is klantgerichtheid de enige manier om te overleven
- 04-09-2013 04-09-2013 23:41 - 5 tips van Bouwinvest om klantgericht te ondernemen
- 04-09-2013 04-09-2013 22:42 - De Conversation Company
Reacties op '9 oktober - Kennissessie met case van PON. Bent u er ook bij?'
Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.