Nederland klantgerichter, om te beginnen in de vereniging
donderdag 19 september 2013 09:00
Het Platform voor Klantgericht Ondernemen (PvKO) wil Nederland klantgerichter maken. Daarmee legt het zichzelf de plicht op om binnen de eigen vereniging hét voorbeeld van ledengerichtheid neer te zetten. Maricken Hengeveld, directeur van PvKO, over de missie van het platform.
Bron: VM | Verenigingsmanagement, september 2013
Archief > 2013 > september
- 25-09-2013 25-09-2013 17:06 - 9 oktober - Kennissessie met case van PON. Bent u er ook bij?
- 24-09-2013 24-09-2013 13:39 - PvKO Mastersessie 23 september - presentaties online beschikbaar
- 24-09-2013 24-09-2013 10:39 - PvKO Mastersessie - Klantgericht ondernemen voor specifieke doelgroepen; ouderen en kinderen
- 19-09-2013 19-09-2013 09:00 - Nederland klantgerichter, om te beginnen in de vereniging
- 17-09-2013 17-09-2013 23:59 - Beheren en beheersen van klantgegevens
- 17-09-2013 17-09-2013 23:58 - Van klantgegevens naar langdurige klantwaarde
- 17-09-2013 17-09-2013 23:57 - Handboek voor het opzetten van een integraal klantbeeld
- 17-09-2013 17-09-2013 23:56 - Er is geen goede marketing zonder goede datakwaliteit
- 17-09-2013 17-09-2013 23:55 - Centraal klantbeeld voor financiële instellingen
- 17-09-2013 17-09-2013 23:47 - Klantgericht ondernemen met MDM
- 17-09-2013 17-09-2013 23:25 - Het identificeren van relatiegegevens
- 09-09-2013 09-09-2013 12:30 - 23 september PvKO Mastersessie - Kom ook en discussieer nu alvast online mee
- 09-09-2013 09-09-2013 11:33 - Conclusie poll september 2013: In crisistijd is klantgerichtheid de enige manier om te overleven
- 04-09-2013 04-09-2013 23:41 - 5 tips van Bouwinvest om klantgericht te ondernemen
- 04-09-2013 04-09-2013 22:42 - De Conversation Company
Reacties op 'Nederland klantgerichter, om te beginnen in de vereniging'
Geen berichten gevonden
Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.