Kennissessie met PON - Klantgericht Innoveren m.b.v. Service Design - presentaties online
woensdag 09 oktober 2013 23:46
Service Design helpt bedrijven om klantgerichter te innoveren door een analytisch proces te combineren met een creatieve aanpak.
Robbert-Jan van Oeveren, Buro Koos, gaf een presentatie over Service Design gevolgd door een creatieve oefening met de deelnemers. Michael Boon van Pon Power vertelde over de vier verschillende service level proposities die Pon Power heeft ontwikkeld om alle verschillende klantsegmenten binnen de scheepvaart te kunnen bedienen.
Hier zijn de presentaties terug te vinden
Wat heeft u van deze bijeenkomst opgestoken? Of wilt u ervaringen delen? Plaats dan hier uw reactie.
Archief > 2013 > oktober
- 31-10-2013 31-10-2013 13:33 - Inspiration Nieuwe businessmodellen op 6 november - kom ook en discussieer alvast mee
- 22-10-2013 22-10-2013 12:23 - NewYork NewYork! - Hoe gaat men in The Big Apple om met klantgerichtheid
- 22-10-2013 22-10-2013 10:00 - Graag vernemen wij ook uw mening en Top 3 boeken
- 21-10-2013 21-10-2013 21:40 - The Customer Profit Maxim - Putting the Bottom-Line on Top
- 21-10-2013 21-10-2013 10:00 - Hoe shopt de Nederlander in 2020? Hoe ziet het winkel landschap er uit en wat verwacht de consument?
- 15-10-2013 15-10-2013 13:26 - Futureproof Membership met CRM
- 15-10-2013 15-10-2013 13:15 - Kansen door de zorgplicht
- 10-10-2013 10-10-2013 09:00 - Kennissessie met PON - Klantgericht Innoveren m.b.v. Service Design
- 09-10-2013 09-10-2013 23:46 - Kennissessie met PON - Klantgericht Innoveren m.b.v. Service Design - presentaties online
- 08-10-2013 08-10-2013 15:35 - CRM software het kloppend hart voor fondsenwervende organisaties
- 07-10-2013 07-10-2013 16:04 - Op de hoogte blijven van de laatste trends in online business, media en marketing?
- 04-10-2013 04-10-2013 14:02 - 5 tips van Landal GreenParks om klantgericht te ondernemen
- 04-10-2013 04-10-2013 13:48 - Conclusie poll: Bedrijven moeten geen energie zetten op betrekken ouderen bij online activiteiten
- 04-10-2013 04-10-2013 13:00 - Jos Burgers over klantgerichtheid
Reacties op 'Kennissessie met PON - Klantgericht Innoveren m.b.v. Service Design - presentaties online'
Geen berichten gevonden
Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.