Inspiration Nieuwe businessmodellen op 6 november - kom ook en discussieer alvast mee
Wat doe je als jouw belangrijkste product of dienst binnen 5 jaar of eerder.. geen waarde meer toevoegt? Hoe gaan bedrijven om met veranderingen in de markt en in consumentenwensen?
Op 6 november zijn wij te gast bij SAP Nederland in 's-Hertogenbosch. Tijdens deze Inspiration neemt Patrick Ruijs van VODW ons mee op een boeiende ontdekkingsreis door het evolutieproces bij bedrijven en instellingen. Welke rol speelt de klant en klantgericht ondernemen in het op tijd aanpassen aan klantbehoeftes? Deel twee van de sessie geeft ons een kijkje in de keuken van marktleider in folderverspreiding Netwerk VSP (onderdeel van PostNL) en hoe zij in een neergaande markt hun klanten innovatieve oplossingen bieden zoals Spotta en Scoupy. Yme Pasma neemt ons mee langs de achtergrond, het hoe en de geleerde lessen. Ook bieden we de mogelijkheid om een korte Inspiration Tour bij te wonen vanuit SAP rond diverse actuele thema's.
Ben je er ook bij? Wij willen de discussie alvast online opstarten met onze stelling:
De klant bepaalt of/hoe een organisatie het business model moet kantelen
Geef hier alvast jouw mening en bezoek de Inspiration op 6 november om de discussie met de anderen in een positieve en enthousiaste sfeer offline voort te zetten.
Log in met je Mijn PvKO account om te reageren.
Archief > 2013 > oktober
- 31-10-2013 31-10-2013 13:33 - Inspiration Nieuwe businessmodellen op 6 november - kom ook en discussieer alvast mee
- 22-10-2013 22-10-2013 12:23 - NewYork NewYork! - Hoe gaat men in The Big Apple om met klantgerichtheid
- 22-10-2013 22-10-2013 10:00 - Graag vernemen wij ook uw mening en Top 3 boeken
- 21-10-2013 21-10-2013 21:40 - The Customer Profit Maxim - Putting the Bottom-Line on Top
- 21-10-2013 21-10-2013 10:00 - Hoe shopt de Nederlander in 2020? Hoe ziet het winkel landschap er uit en wat verwacht de consument?
- 15-10-2013 15-10-2013 13:26 - Futureproof Membership met CRM
- 15-10-2013 15-10-2013 13:15 - Kansen door de zorgplicht
- 10-10-2013 10-10-2013 09:00 - Kennissessie met PON - Klantgericht Innoveren m.b.v. Service Design
- 09-10-2013 09-10-2013 23:46 - Kennissessie met PON - Klantgericht Innoveren m.b.v. Service Design - presentaties online
- 08-10-2013 08-10-2013 15:35 - CRM software het kloppend hart voor fondsenwervende organisaties
- 07-10-2013 07-10-2013 16:04 - Op de hoogte blijven van de laatste trends in online business, media en marketing?
- 04-10-2013 04-10-2013 14:02 - 5 tips van Landal GreenParks om klantgericht te ondernemen
- 04-10-2013 04-10-2013 13:48 - Conclusie poll: Bedrijven moeten geen energie zetten op betrekken ouderen bij online activiteiten
- 04-10-2013 04-10-2013 13:00 - Jos Burgers over klantgerichtheid
Reacties op 'Inspiration Nieuwe businessmodellen op 6 november - kom ook en discussieer alvast mee'
Zie voor inspiratie het boek "De zeester en de spin" van Ori Brafman en Rod A. Beckstrom
Free record had het zure nakijken. De muziekliefhebber ging naar iTunes, spotify en deezer (over business modellen gesproken).
HOE een organisatie moet kantelen lijkt me een zaak van de onderneming en niet van de klant. Tenzij je een coöperatie of een volledig virtueel gecrouwdsourced en -gefunded organisatie bent.
Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.