NewYork NewYork! - Hoe gaat men in The Big Apple om met klantgerichtheid
Auteurs: Dorine Mobron, Drs. Annemarie Noordam en Drs. Anketrien Schillhorn van Veen
NewYork NewYork!
TerSprake, het expertise centrum in Klantgericht Ondernemerschap, is in New York gaan kijken (en voelen) wat die stad ons heeft te leren. En dat bleek, zoals we verwachtten, veel te zijn.
Het E-book NewYork NewYork! is dan ook een wervelend reisverslag geworden van een wervelend bezoek. Want ja: alles wat men zegt en zingt over New York is waar. Deze stad bruist van energie. Maar hoe gaat men in The Big Apple om met klantgerichtheid en wat kunnen wij wel of niet, daarvan leren? Daar ging het ons vooral om. Hoe ondernemen organisaties daar? Hoe houden zij hun saldo op plus en hun medewerkers en klanten loyaal?
We hielden interviews met het Lenox Hill Hospital, het Guggenheim, de NewYork Public Library en met mensen van het Central Park. Verder doen we verslag, in woord en beeld, van vele andere korte gesprekken met mensen die de customer focus voorop hebben staan.
Het NewYork E-book is ook bedoeld om met collega’s te discussiëren over de eigen klantgerichtheid en ondernemerschap. Er staan vragen en opdrachten in om je te helpen hierover in gesprek te (blijven) gaan.
Archief > 2013 > oktober
- 31-10-2013 31-10-2013 13:33 - Inspiration Nieuwe businessmodellen op 6 november - kom ook en discussieer alvast mee
- 22-10-2013 22-10-2013 12:23 - NewYork NewYork! - Hoe gaat men in The Big Apple om met klantgerichtheid
- 22-10-2013 22-10-2013 10:00 - Graag vernemen wij ook uw mening en Top 3 boeken
- 21-10-2013 21-10-2013 21:40 - The Customer Profit Maxim - Putting the Bottom-Line on Top
- 21-10-2013 21-10-2013 10:00 - Hoe shopt de Nederlander in 2020? Hoe ziet het winkel landschap er uit en wat verwacht de consument?
- 15-10-2013 15-10-2013 13:26 - Futureproof Membership met CRM
- 15-10-2013 15-10-2013 13:15 - Kansen door de zorgplicht
- 10-10-2013 10-10-2013 09:00 - Kennissessie met PON - Klantgericht Innoveren m.b.v. Service Design
- 09-10-2013 09-10-2013 23:46 - Kennissessie met PON - Klantgericht Innoveren m.b.v. Service Design - presentaties online
- 08-10-2013 08-10-2013 15:35 - CRM software het kloppend hart voor fondsenwervende organisaties
- 07-10-2013 07-10-2013 16:04 - Op de hoogte blijven van de laatste trends in online business, media en marketing?
- 04-10-2013 04-10-2013 14:02 - 5 tips van Landal GreenParks om klantgericht te ondernemen
- 04-10-2013 04-10-2013 13:48 - Conclusie poll: Bedrijven moeten geen energie zetten op betrekken ouderen bij online activiteiten
- 04-10-2013 04-10-2013 13:00 - Jos Burgers over klantgerichtheid
Reacties op 'NewYork NewYork! - Hoe gaat men in The Big Apple om met klantgerichtheid'
Geen berichten gevonden
Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.