Verslag Boardroomsessie bij Ricoh Nederland
woensdag 02 juli 2014 08:30
"Bij een target gedreven beleid, wordt het klantbelang dikwijls uit het oog verloren." Een van de stellingen die aan bod kwamen tijdens de Boardroomsessie bij Ricoh Nederland op 26 mei jl.
Welke taken liggen er voor de boardroom?
Archief > 2014 > juli
- 31-07-2014 31-07-2014 17:02 - De klant centraal? Denk aan je toekomst!
- 28-07-2014 28-07-2014 10:44 - Recensie Klanthelden in de 9+ organisatie
- 28-07-2014 28-07-2014 10:24 - Recensie Customer Delight in vijf stappen
- 10-07-2014 10-07-2014 12:32 - Hoe Nederlandse bedrijven omgaan met cross-channel marketing
- 10-07-2014 10-07-2014 12:09 - Hoe Nederlandse bedrijven omgaan met cross-channel marketing
- 09-07-2014 09-07-2014 12:26 - BNR Klantenshow met PvKO bestuursvoorzitter Ed Peelen - podcast
- 04-07-2014 04-07-2014 14:19 - De klant centraal stellen is niet meer de trend
- 04-07-2014 04-07-2014 14:08 - Dr. Ed Peelen nieuwe bestuursvoorzitter PvKO
- 03-07-2014 03-07-2014 22:00 - Inspiration Nieuwe Trends vanuit het Dialogues House
- 03-07-2014 03-07-2014 12:25 - Jaarverslag en Jaarrekening 2013
- 02-07-2014 02-07-2014 08:30 - Verslag Boardroomsessie bij Ricoh Nederland
Reacties op 'Verslag Boardroomsessie bij Ricoh Nederland'
Geen berichten gevonden
Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.