Jaarverslag en Jaarrekening 2013
donderdag 03 juli 2014 12:25
Door de leden; met de leden, voor de leden
Verenigingen hebben de laatste jaren veelal niet makkelijk gehad. De waarde van het lidmaatschap voor onze leden is en blijft uiteraard heel belangrijk. PvKO is er trots op dat het aantal leden stabiel is gebleven ook afgelopen jaar. Waarde krijgen van de klant kan alleen als je waarde toevoegt en de klant centraal zet. Daar blijven wij ons voor inzetten. Voor en met onze leden en de maatschappij.
Lees verder en download het Jaarverslag en de Jaarrekening 2013 >
Archief > 2014 > juli
- 31-07-2014 31-07-2014 17:02 - De klant centraal? Denk aan je toekomst!
- 28-07-2014 28-07-2014 10:44 - Recensie Klanthelden in de 9+ organisatie
- 28-07-2014 28-07-2014 10:24 - Recensie Customer Delight in vijf stappen
- 10-07-2014 10-07-2014 12:32 - Hoe Nederlandse bedrijven omgaan met cross-channel marketing
- 10-07-2014 10-07-2014 12:09 - Hoe Nederlandse bedrijven omgaan met cross-channel marketing
- 09-07-2014 09-07-2014 12:26 - BNR Klantenshow met PvKO bestuursvoorzitter Ed Peelen - podcast
- 04-07-2014 04-07-2014 14:19 - De klant centraal stellen is niet meer de trend
- 04-07-2014 04-07-2014 14:08 - Dr. Ed Peelen nieuwe bestuursvoorzitter PvKO
- 03-07-2014 03-07-2014 22:00 - Inspiration Nieuwe Trends vanuit het Dialogues House
- 03-07-2014 03-07-2014 12:25 - Jaarverslag en Jaarrekening 2013
- 02-07-2014 02-07-2014 08:30 - Verslag Boardroomsessie bij Ricoh Nederland
Reacties op 'Jaarverslag en Jaarrekening 2013'
Geen berichten gevonden
Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.