Hoe Nederlandse bedrijven omgaan met cross-channel marketing
donderdag 10 juli 2014 12:32
Uit onderzoek dat Adobe onder 277 marketingprofessionals heeft gedaan, is gebleken dat 80% van de bedrijven een cross-channel aanpak heeft en gemiddeld 4,7 kanalen inzetten. Dit zijn vooral digitale kanalen zoals e-mail, web, Facebook en Twitter. Toch werken bijna de helft van de bedrijven (47%) nog met direct-mail. Blijkbaar is het vertrouwen in traditionele print advertenties nog niet verloren gegaan.
Archief > 2014 > juli
- 31-07-2014 31-07-2014 17:02 - De klant centraal? Denk aan je toekomst!
- 28-07-2014 28-07-2014 10:44 - Recensie Klanthelden in de 9+ organisatie
- 28-07-2014 28-07-2014 10:24 - Recensie Customer Delight in vijf stappen
- 10-07-2014 10-07-2014 12:32 - Hoe Nederlandse bedrijven omgaan met cross-channel marketing
- 10-07-2014 10-07-2014 12:09 - Hoe Nederlandse bedrijven omgaan met cross-channel marketing
- 09-07-2014 09-07-2014 12:26 - BNR Klantenshow met PvKO bestuursvoorzitter Ed Peelen - podcast
- 04-07-2014 04-07-2014 14:19 - De klant centraal stellen is niet meer de trend
- 04-07-2014 04-07-2014 14:08 - Dr. Ed Peelen nieuwe bestuursvoorzitter PvKO
- 03-07-2014 03-07-2014 22:00 - Inspiration Nieuwe Trends vanuit het Dialogues House
- 03-07-2014 03-07-2014 12:25 - Jaarverslag en Jaarrekening 2013
- 02-07-2014 02-07-2014 08:30 - Verslag Boardroomsessie bij Ricoh Nederland
Reacties op 'Hoe Nederlandse bedrijven omgaan met cross-channel marketing'
Geen berichten gevonden
Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.