Inspiration Nieuwe Businessmodellen bevorderen klantgericht ondernemen
Wat doe je als jouw belangrijkste product of dienst binnen 5 jaar of eerder.. geen waarde meer toevoegt? Denk aan sms-berichten versus WhatsApp.
Hoe gaan bedrijven om met veranderingen in de markt en in consumentenwensen? Starten zij kleine organisaties buiten het moederbedrijf, of proberen zij stilletjes een oplossing te vinden?
Presentaties
Building customer value as a core competency
Patrick Ruijs, Managing Partner VODW
Patrick nam ons mee op een boeiende ontdekkingsreis door het evolutieproces bij bedrijven en instellingen. Welke rol speelt de klant en klantgericht ondernemen in het op tijd aanpassen aan klantbehoeftes?
Casepresentatie
Yme Pasma, Managing Director bij Netwerk VSP and PostNL
Yme gaf een kijkje in de keuken van marktleider in folderverspreiding Netwerk VSP (onderdeel van PostNL) en hoe zij in een neergaande markt hun klanten innovatieve oplossingen bieden zoals Spotta en Scoupy. Yme Pasma nam ons op een gepassioneerde wijze mee in de achtergrond van Netwerk VSP, hoe zij omgaan met de nieuwe mogelijkheden, welke uitdagingen er nog zijn en deelde met ons de geleerde lessen.
Foto-impressie
Bekijk alle foto's op onze Facebook pagina
Archief > 2013 > november
- 29-11-2013 29-11-2013 10:25 - 4 vragen aan GAMMA in aanloop naar de Inspiration Customer Experience op 18/12
- 28-11-2013 28-11-2013 15:47 - Kennissessie Klantgerichtheid & Klantexpertise bij de UWV: presentaties online beschikbaar
- 27-11-2013 27-11-2013 22:00 - Kennissessie Klantgerichtheid & Klantexpertise bij de UWV
- 27-11-2013 27-11-2013 17:00 - Wat bezielt mijn klant!? Ondernemen in onzekere tijden
- 27-11-2013 27-11-2013 16:45 - Briljante businessmodellen
- 26-11-2013 26-11-2013 13:06 - Denk niet verticaal, maar horizontaal
- 26-11-2013 26-11-2013 11:29 - 4 vragen aan UWV in aanloop naar de kennissessie van 27/11 "Klantgerichter met klantexpertise"
- 18-11-2013 18-11-2013 10:41 - Conclusie stelling: De klant bepaalt of/hoe een organisatie het business model moet kantelen
- 14-11-2013 14-11-2013 09:30 - Eerst het proces en dan de klant centraal; of was het andersom?
- 11-11-2013 11-11-2013 13:24 - Kom op 27 november ook naar de Kennissessie met UWV en discussieer hier alvast mee
- 07-11-2013 07-11-2013 14:00 - Inspiration 6 november - presentaties online beschikbaar
- 07-11-2013 07-11-2013 13:00 - Inspiration Nieuwe Businessmodellen bevorderen klantgericht ondernemen
- 04-11-2013 04-11-2013 16:17 - Succesvolle datastrategie
- 04-11-2013 04-11-2013 16:05 - Heeft รบ wel hart voor de zaak?
- 04-11-2013 04-11-2013 16:00 - Location Based Services en het (koop)gedrag van uw klanten
- 04-11-2013 04-11-2013 09:00 - 5 tips van Equens om klantgericht te ondernemen
Reacties op 'Inspiration Nieuwe Businessmodellen bevorderen klantgericht ondernemen'
Geen berichten gevonden
Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.