4 vragen aan GAMMA in aanloop naar de Inspiration Customer Experience op 18/12
vrijdag 29 november 2013 10:25
Laurens Miedema, Manager Cross Channel bij Intergamma B.V.:
- Wat kan het bedrijfsleven leren van jullie case?
Het is nog wat vroeg hier antwoord op te geven. Het is een langdurig proces om te komen tot een dergelijke verandering. Het simpelweg neerzetten van nieuwe activiteiten is onvoldoende; er is aandacht nodig voor change management. - Welke voordelen heeft grotere klantgerichtheid opgeleverd voor jullie organisatie?
Een betere focus op de buitenkant en het zien van een groter concurrentieveld. - Wat is een belangrijke les die jullie willen delen om de klant in alle processen centraal te stellen?
Dat je dit overal en altijd moet doortrekken. dat de klant in ALLE processen het uitgangspunt moet zijn, dus niet alleen voor communicatie, maar ook service, IT en logistiek. Het moet de backbone van het bedrijf raken. - Als je je klanten nu 1 vraag mocht stellen, wat zou je dan willen weten?
Vind je het belangrijk dat een winkel nog voorraden heeft of is het simpelweg beschikbaar hebben van een showmodel afdoende?
Archief > 2013 > november
- 29-11-2013 29-11-2013 10:25 - 4 vragen aan GAMMA in aanloop naar de Inspiration Customer Experience op 18/12
- 28-11-2013 28-11-2013 15:47 - Kennissessie Klantgerichtheid & Klantexpertise bij de UWV: presentaties online beschikbaar
- 27-11-2013 27-11-2013 22:00 - Kennissessie Klantgerichtheid & Klantexpertise bij de UWV
- 27-11-2013 27-11-2013 17:00 - Wat bezielt mijn klant!? Ondernemen in onzekere tijden
- 27-11-2013 27-11-2013 16:45 - Briljante businessmodellen
- 26-11-2013 26-11-2013 13:06 - Denk niet verticaal, maar horizontaal
- 26-11-2013 26-11-2013 11:29 - 4 vragen aan UWV in aanloop naar de kennissessie van 27/11 "Klantgerichter met klantexpertise"
- 18-11-2013 18-11-2013 10:41 - Conclusie stelling: De klant bepaalt of/hoe een organisatie het business model moet kantelen
- 14-11-2013 14-11-2013 09:30 - Eerst het proces en dan de klant centraal; of was het andersom?
- 11-11-2013 11-11-2013 13:24 - Kom op 27 november ook naar de Kennissessie met UWV en discussieer hier alvast mee
- 07-11-2013 07-11-2013 14:00 - Inspiration 6 november - presentaties online beschikbaar
- 07-11-2013 07-11-2013 13:00 - Inspiration Nieuwe Businessmodellen bevorderen klantgericht ondernemen
- 04-11-2013 04-11-2013 16:17 - Succesvolle datastrategie
- 04-11-2013 04-11-2013 16:05 - Heeft รบ wel hart voor de zaak?
- 04-11-2013 04-11-2013 16:00 - Location Based Services en het (koop)gedrag van uw klanten
- 04-11-2013 04-11-2013 09:00 - 5 tips van Equens om klantgericht te ondernemen
Reacties op '4 vragen aan GAMMA in aanloop naar de Inspiration Customer Experience op 18/12'
Marcel WIedenbrugge
Goede vraag, voorraad is niet nodig. Snel leveren (vaak) wel. Waarom kan een webshop vaak de volgende dag wel leveren en een fysieke winkel vaak niet (of moet je terugkomen). Hier zit een kans voor een fysieke winkel...
Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.