Kennissessie Klantgerichtheid & Klantexpertise bij de UWV
Is UWV verder dan we denken en weten?
Wat is klantexpertise bij UWV, wat doen we ermee, wat levert het op en hoe wordt UWV m.b.v. klantexpertise klantgerichter?
Presentaties
UWV en Klantexpertise
Henk de Ruiter, Hoofd Klantexpertise bij UWV
Workshop 1: Datamining op klantprocessen: beschreven processen versus werkelijkheid
Workshopleider: Marcus Dees
Workshop 2: Klantgerichtheid bij UWV: samenwerking tussen Marktonderzoek en Customer Intelligence
Workshopleiders: Eric de Ree, Anne Marthe Bouman, Deborah van den Boogaard & Britt Spaan
Workshop 3: Digitalisering en het managen van kanalen een uitdaginggerichtheid bij UWV: samenwerking tussen Marktonderzoek en Customer Intelligence
Workshopleiders: Wouter van Gils en Jurriaan Nagelkerke
Download hier de presentaties >
Foto-impressie
Bekijk alle foto's op onze Facebook pagina
Archief > 2013 > november
- 29-11-2013 29-11-2013 10:25 - 4 vragen aan GAMMA in aanloop naar de Inspiration Customer Experience op 18/12
- 28-11-2013 28-11-2013 15:47 - Kennissessie Klantgerichtheid & Klantexpertise bij de UWV: presentaties online beschikbaar
- 27-11-2013 27-11-2013 22:00 - Kennissessie Klantgerichtheid & Klantexpertise bij de UWV
- 27-11-2013 27-11-2013 17:00 - Wat bezielt mijn klant!? Ondernemen in onzekere tijden
- 27-11-2013 27-11-2013 16:45 - Briljante businessmodellen
- 26-11-2013 26-11-2013 13:06 - Denk niet verticaal, maar horizontaal
- 26-11-2013 26-11-2013 11:29 - 4 vragen aan UWV in aanloop naar de kennissessie van 27/11 "Klantgerichter met klantexpertise"
- 18-11-2013 18-11-2013 10:41 - Conclusie stelling: De klant bepaalt of/hoe een organisatie het business model moet kantelen
- 14-11-2013 14-11-2013 09:30 - Eerst het proces en dan de klant centraal; of was het andersom?
- 11-11-2013 11-11-2013 13:24 - Kom op 27 november ook naar de Kennissessie met UWV en discussieer hier alvast mee
- 07-11-2013 07-11-2013 14:00 - Inspiration 6 november - presentaties online beschikbaar
- 07-11-2013 07-11-2013 13:00 - Inspiration Nieuwe Businessmodellen bevorderen klantgericht ondernemen
- 04-11-2013 04-11-2013 16:17 - Succesvolle datastrategie
- 04-11-2013 04-11-2013 16:05 - Heeft รบ wel hart voor de zaak?
- 04-11-2013 04-11-2013 16:00 - Location Based Services en het (koop)gedrag van uw klanten
- 04-11-2013 04-11-2013 09:00 - 5 tips van Equens om klantgericht te ondernemen
Reacties op 'Kennissessie Klantgerichtheid & Klantexpertise bij de UWV'
Geen berichten gevonden
Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.