Verslag eerste Customerzz Tour
On Tour met Customerzz langs touchpoints met de nieuwe generatie consument, het internet waar de missende achtste laag aan wordt toegevoegd, big data en de smart city. Dat is wat een groep marketeers deed op 29 mei van dit jaar. Als genodigden, VIPS, van Peter Joziasse en Ed Peelen om een eerste ervaring op te doen met Customerzz, een initiatief van PvKO, dat marketeers en ondernemers wil inspireren en helpen met de next generation customers, insights, experiences, business models en strategie.
Ervaringen met Abdellah Dami van BNN-VARA
De Tour begon in de Nieuwe Stad, in Amersfoort, de thuisbasis van PvKO met een gesprek met de nieuwe generatie consumenten. Abdellah Dami van BNN-VARA sprak met hen over hun ervaringen als klant, hun irritaties, hun eisen, de manieren waarop zij verschillen van hun ouders. Ze gaven aan minder als klant te willen worden gezien en meer als mens. Ze willen het snel. Ze willen het wat speelser. Ze willen het transparanter en eerlijker. Ze hebben hoge eisen, vinden ze zelf. En vinden een chatbot waar een mens van vlees en bloed antwoord geeft op vragen, heel persoonlijk. Dit is pas serieus genomen worden en aandacht krijgen, maar het is tegelijkertijd ook weer heel herkenbaar.
Archief > 2015 > juni
- 30-06-2015 30-06-2015 14:00 - Eelco Lulofs treedt aan tot het bestuur van PvKO
- 30-06-2015 30-06-2015 13:38 - Uit de PvKO-koker, nieuw boek: ‘Zakelijk succes in nieuwe tijden’
- 30-06-2015 30-06-2015 13:30 - Recensie Story Telling, verhalen maken merken
- 29-06-2015 29-06-2015 16:00 - Ed Peelen benoemd tot bijzonder hoogleraar Content Marketing
- 29-06-2015 29-06-2015 14:11 - Nieuwe technologische ontwikkelingen; een window of opportunities
- 25-06-2015 25-06-2015 22:00 - Kennissessie Nieuwe technologische ontwikkelingen met case ESA Business Incubation Centre (BIC)
- 25-06-2015 25-06-2015 15:21 - Jaarverslag en Jaarrekening 2014
- 19-06-2015 19-06-2015 11:12 - Hoe kunnen we data vanuit ruimtevaarttechnologie inzetten om klantgerichter te worden?
- 19-06-2015 19-06-2015 10:06 - PvKO start Customerzz Experimenten voor het stimuleren van klantgerichte innovatie in Nederland
- 10-06-2015 10-06-2015 09:39 - Hoe blijf je relevant voor de klant in Tijdschrift voor Marketing
- 09-06-2015 09-06-2015 12:40 - Kom je ook naar de Inspiration Nieuwe technologische ontwikkelingen met case ESA Business Incubation Centre (BIC) op 25 juni?
- 03-06-2015 03-06-2015 11:30 - Verslag eerste Customerzz Tour
- 02-06-2015 02-06-2015 12:24 - Recensie Exponentiële Organisaties
- 01-06-2015 01-06-2015 14:15 - Hoe blijf je relevant voor de klant?
Reacties op 'Verslag eerste Customerzz Tour'
Geen berichten gevonden
Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.