Jaarverslag en Jaarrekening 2014
Voor PvKO is 2014 het jaar geweest waarin de eerste uitvoering is gegeven aan het plan om het HBO te ondersteunen bij de ontwikkeling van het onderwijs in klantgericht ondernemen. Verspreid over het jaar zijn ook weer zeer goed gewaardeerde bijeenkomsten georganiseerd, waaraan telkens 65 tot en met 135 mensen aan deelnamen. Het is een van de belangrijkste activieiten van het PvKO, die ook een belangrijke invloed heeft op het behalen van onze NPS score van 46. Centraal stonden customer journey’s en experience, NPS, klantfeedback, big data en privacy, social CRM en futurizing en business modellen. Langs tal van wegen wordt de content van deze sessies verrijkt en geschikt gemaakt voor verdere verspreiding. Denk bijvoorbeeld aan de contentpapers, PvKO TV, verslagen en achtergrondartikelen.
Download het Jaarverslag 2014
Download de Jaarrekening 2014 (beschikbaar in onze ledencommunity)
Archief > 2015 > juni
- 30-06-2015 30-06-2015 14:00 - Eelco Lulofs treedt aan tot het bestuur van PvKO
- 30-06-2015 30-06-2015 13:38 - Uit de PvKO-koker, nieuw boek: ‘Zakelijk succes in nieuwe tijden’
- 30-06-2015 30-06-2015 13:30 - Recensie Story Telling, verhalen maken merken
- 29-06-2015 29-06-2015 16:00 - Ed Peelen benoemd tot bijzonder hoogleraar Content Marketing
- 29-06-2015 29-06-2015 14:11 - Nieuwe technologische ontwikkelingen; een window of opportunities
- 25-06-2015 25-06-2015 22:00 - Kennissessie Nieuwe technologische ontwikkelingen met case ESA Business Incubation Centre (BIC)
- 25-06-2015 25-06-2015 15:21 - Jaarverslag en Jaarrekening 2014
- 19-06-2015 19-06-2015 11:12 - Hoe kunnen we data vanuit ruimtevaarttechnologie inzetten om klantgerichter te worden?
- 19-06-2015 19-06-2015 10:06 - PvKO start Customerzz Experimenten voor het stimuleren van klantgerichte innovatie in Nederland
- 10-06-2015 10-06-2015 09:39 - Hoe blijf je relevant voor de klant in Tijdschrift voor Marketing
- 09-06-2015 09-06-2015 12:40 - Kom je ook naar de Inspiration Nieuwe technologische ontwikkelingen met case ESA Business Incubation Centre (BIC) op 25 juni?
- 03-06-2015 03-06-2015 11:30 - Verslag eerste Customerzz Tour
- 02-06-2015 02-06-2015 12:24 - Recensie Exponentiële Organisaties
- 01-06-2015 01-06-2015 14:15 - Hoe blijf je relevant voor de klant?
Reacties op 'Jaarverslag en Jaarrekening 2014'
Geen berichten gevonden
Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.