Logo

Jaarverslag en Jaarrekening 2014

Jaarverslag 2014_380x270.pngdonderdag 25 juni 2015 15:21

Voor PvKO is 2014 het jaar geweest waarin de eerste uitvoering is gegeven aan het plan om het HBO te ondersteunen bij de ontwikkeling van het onderwijs in klantgericht ondernemen. Verspreid over het jaar zijn ook weer zeer goed gewaardeerde bijeenkomsten georganiseerd, waaraan telkens 65 tot en met 135 mensen aan deelnamen. Het is een van de belangrijkste activieiten van het PvKO, die ook een belangrijke invloed heeft op het behalen van onze NPS score van 46. Centraal stonden customer journey’s en experience, NPS, klantfeedback, big data en privacy, social CRM en futurizing en business modellen. Langs tal van wegen wordt de content van deze sessies verrijkt en geschikt gemaakt voor verdere verspreiding. Denk bijvoorbeeld aan de contentpapers, PvKO TV, verslagen en achtergrondartikelen.

Download het Jaarverslag 2014
Download de Jaarrekening 2014 (beschikbaar in onze ledencommunity)

« Terug

Reacties op 'Jaarverslag en Jaarrekening 2014'

Geen berichten gevonden

Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.