PvKO start Customerzz Experimenten voor het stimuleren van klantgerichte innovatie in Nederland
Customerzz Experimenteer Kalender
Op het eerste Customerzz Event op 17 juni 2015 heeft Platform voor Klantgericht Ondernemen (PvKO) in samenwerking met haar partners de Customerzz Experimenteer Kalender bekend gemaakt. Aan de hand van deze Kalender wil PvKO nieuwe toegepaste kennis en inspiratie bieden waarbij klantrelaties op een innovatieve manier centraal staan. Het is de bedoeling dat professionals, wetenschappers en studenten binnen Customerzz samen met experts gaan experimenteren. PvKO wil door middel van de Experimenteer Kalender vernieuwing stimuleren en versnelling geven aan het leerproces dankzij o.a. de inzet van big data, de nieuwste software tools en engagement tactieken. Deelnemers kunnen zich de komende maanden laten inspireren en concreet aan de slag gaan met verschillende pilots waarbij men kan analyseren, communiceren en of co-creëren.
Wij kijken als team terug op een zeer geslaagde eerste editie van het Customerzz Event! Alle presentaties en een foto-impressie zijn terug te vinden op de Customerzz website.
Een nieuw Customerzz Innovation Lab
PvKO zet in samenwerking met diverse partners een open en onafhankelijk Customerzz Innovation Lab op. Dit nieuwe initiatief wordt een inspirerende broedplaats voor concrete vernieuwing op het gebied van klantgericht ondernemen in Nederland. Leden van PvKO zien vernieuwing binnen de eigen organisatie soms langzaam en stroef verlopen; de uitdaging om de snelle veranderingen op de markt het hoofd te bieden, is een agendapunt van heel veel bedrijven. Men weet vaak onvoldoende hoe men wil vernieuwen (met welke technologie, welke richting en welke aanpak) en komt vaak veel barrières tegen. Ook bestaat de behoefte om te experimenteren en te leren in een onafhankelijke en inspirerende omgeving.
Uitgifte Customerzz Cadeau Cheques
Tijdens het eerste Customerzz Event zijn speciale Customerzz Cadeau Cheques uitgegeven. Door deze cheques te kopen, steunen organisaties de ontwikkeling van het Customerzz Innovation Lab en krijgt men gratis toegang tot een Customerzz Event. De eerstvolgende activiteit is de Customerzz Tour over “Second Screen Experiences” in oktober 2015.
Over Platform voor Klantgericht Ondernemen - www.pvko.nl
Platform voor Klantgericht Ondernemen is een vereniging waarin alle partijen en professionals samenkomen die belang hebben bij het delen van kennis en ervaring op het gebied van Customer Relationship Management (CRM) en Klantgericht Ondernemen. Inmiddels zijn rond 150 waaronder beursgenoteerde bedrijven lid en de bijeenkomsten worden door honderden mensen van die bedrijven en andere geïnteresseerden bezocht. Activiteiten van Platform voor Klantgericht Ondernemen zijn o.a. de maandelijkse Inspirations en Kennissessies en het ontsluiten, verspreiden en verdiepen van kennis binnen het online kennisplatform. Het platform werkt samen met universiteiten, bedrijven, brancheverenigingen en experts om Nederland klantgerichter te maken. Neem voor meer informatie contact op met communicatie@customerzz.nl of ga naar www.customerzz.nl
Deze eerste fase van de ontwikkeling van Customerzz komt mede tot stand dankzij de launching partners van PvKO: ABNAMRO, Rabobank, PostNL, Oxyma, Thunderhead.com, Qiy Foundation en het Dialogues House.
Archief > 2015 > juni
- 30-06-2015 30-06-2015 14:00 - Eelco Lulofs treedt aan tot het bestuur van PvKO
- 30-06-2015 30-06-2015 13:38 - Uit de PvKO-koker, nieuw boek: ‘Zakelijk succes in nieuwe tijden’
- 30-06-2015 30-06-2015 13:30 - Recensie Story Telling, verhalen maken merken
- 29-06-2015 29-06-2015 16:00 - Ed Peelen benoemd tot bijzonder hoogleraar Content Marketing
- 29-06-2015 29-06-2015 14:11 - Nieuwe technologische ontwikkelingen; een window of opportunities
- 25-06-2015 25-06-2015 22:00 - Kennissessie Nieuwe technologische ontwikkelingen met case ESA Business Incubation Centre (BIC)
- 25-06-2015 25-06-2015 15:21 - Jaarverslag en Jaarrekening 2014
- 19-06-2015 19-06-2015 11:12 - Hoe kunnen we data vanuit ruimtevaarttechnologie inzetten om klantgerichter te worden?
- 19-06-2015 19-06-2015 10:06 - PvKO start Customerzz Experimenten voor het stimuleren van klantgerichte innovatie in Nederland
- 10-06-2015 10-06-2015 09:39 - Hoe blijf je relevant voor de klant in Tijdschrift voor Marketing
- 09-06-2015 09-06-2015 12:40 - Kom je ook naar de Inspiration Nieuwe technologische ontwikkelingen met case ESA Business Incubation Centre (BIC) op 25 juni?
- 03-06-2015 03-06-2015 11:30 - Verslag eerste Customerzz Tour
- 02-06-2015 02-06-2015 12:24 - Recensie Exponentiële Organisaties
- 01-06-2015 01-06-2015 14:15 - Hoe blijf je relevant voor de klant?
Reacties op 'PvKO start Customerzz Experimenten voor het stimuleren van klantgerichte innovatie in Nederland'
Geen berichten gevonden
Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.