Logo

PvKO start Customerzz Experimenten voor het stimuleren van klantgerichte innovatie in Nederland

Customerzz Event 17 juni.jpgvrijdag 19 juni 2015 10:06

Customerzz Experimenteer Kalender

Op het eerste Customerzz Event op 17 juni 2015 heeft Platform voor Klantgericht Ondernemen (PvKO) in samenwerking met haar partners de Customerzz Experimenteer Kalender bekend gemaakt. Aan de hand van deze Kalender wil PvKO nieuwe toegepaste kennis en inspiratie bieden waarbij klantrelaties op een innovatieve manier centraal staan. Het is de bedoeling dat professionals, wetenschappers en studenten binnen Customerzz samen met experts gaan experimenteren. PvKO wil door middel van de Experimenteer Kalender vernieuwing stimuleren en versnelling geven aan het leerproces dankzij o.a. de inzet van big data, de nieuwste software tools en engagement tactieken. Deelnemers kunnen  zich de komende maanden laten inspireren en concreet aan de slag gaan met verschillende pilots waarbij men kan analyseren, communiceren en of co-creëren. 

Wij kijken als team terug op een zeer geslaagde eerste editie van het Customerzz Event! Alle presentaties en een foto-impressie zijn terug te vinden op de Customerzz website

Een nieuw Customerzz Innovation Lab

PvKO zet in samenwerking met diverse partners een open en onafhankelijk Customerzz Innovation Lab op. Dit nieuwe initiatief wordt een inspirerende broedplaats voor concrete vernieuwing op het gebied van klantgericht ondernemen in Nederland. Leden van PvKO zien vernieuwing binnen de eigen organisatie soms langzaam en stroef verlopen; de uitdaging om de snelle veranderingen op de markt het hoofd te bieden, is een agendapunt van heel veel bedrijven. Men weet vaak onvoldoende hoe men wil vernieuwen (met welke technologie, welke richting en welke aanpak) en komt vaak veel barrières tegen. Ook bestaat de behoefte om te experimenteren en te leren in een onafhankelijke en inspirerende omgeving.

Uitgifte Customerzz Cadeau Cheques

Tijdens het eerste Customerzz Event zijn speciale Customerzz Cadeau Cheques uitgegeven. Door deze cheques te kopen, steunen organisaties de ontwikkeling van het Customerzz Innovation Lab en krijgt men gratis toegang tot een Customerzz Event. De eerstvolgende activiteit is de Customerzz Tour over “Second Screen Experiences” in oktober 2015.

 

Over Platform voor Klantgericht Ondernemen - www.pvko.nl

Platform voor Klantgericht Ondernemen is een vereniging waarin alle partijen en professionals samenkomen die belang hebben bij het delen van kennis en ervaring op het gebied van Customer Relationship Management (CRM) en Klantgericht Ondernemen. Inmiddels zijn rond 150 waaronder beursgenoteerde bedrijven lid en de bijeenkomsten worden door honderden mensen van die bedrijven en andere geïnteresseerden bezocht. Activiteiten van Platform voor Klantgericht Ondernemen zijn o.a. de maandelijkse Inspirations en Kennissessies en het ontsluiten, verspreiden en verdiepen van kennis binnen het online kennisplatform. Het platform werkt samen met universiteiten, bedrijven, brancheverenigingen en experts om Nederland klantgerichter te maken. Neem voor meer informatie contact op met communicatie@customerzz.nl of ga naar  www.customerzz.nl

 

Deze eerste fase van de ontwikkeling van Customerzz komt mede tot stand dankzij de launching partners van PvKO: ABNAMRO, Rabobank, PostNL, Oxyma, Thunderhead.com, Qiy Foundation en het Dialogues House.

« Terug

Reacties op 'PvKO start Customerzz Experimenten voor het stimuleren van klantgerichte innovatie in Nederland'

Geen berichten gevonden

Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.