Kennissessie Marketingcommunicatie & Psychologie: Theorie & praktische toepassing bij Nuon
woensdag 15 mei 2013 22:00
Haal meer resultaat uit het onbewuste gedrag van uw klanten!
Presentaties
Wetenschappelijke gedragsbeïnvloeding
Jeroen Siebelt, Behavioural Scientist bij Dijksterhuis en van Baaren
Verleiden alleen is niet genoeg - De Barrière Methodiek
Arend Jan Boss en Olaf Cox, Managing Director en Client Service Director bij l’eau
Verslag
De psychologie van marketing is geen trucje
Anne van den Berg, Customer Talk
Foto-impressie
Archief > 2013 > mei
- 29-05-2013 29-05-2013 22:47 - 5 tips van T-Mobile om klantgericht te ondernemen
- 29-05-2013 29-05-2013 22:46 - 5 tips van Transavia om klantgericht te ondernemen
- 29-05-2013 29-05-2013 22:44 - 5 tips van Promotie Podiumkunsten om klantgericht te ondernemen
- 29-05-2013 29-05-2013 10:57 - 5 Tips van ING om klantgericht te ondernemen
- 28-05-2013 28-05-2013 14:00 - Komt een klant bij de kassa
- 28-05-2013 28-05-2013 13:49 - En waar blijft de klant?
- 28-05-2013 28-05-2013 13:46 - Als vriendelijk nou belangrijk is
- 28-05-2013 28-05-2013 13:36 - Klantgericht innoveren
- 28-05-2013 28-05-2013 13:33 - Kijk op klantgerichtheid
- 28-05-2013 28-05-2013 12:42 - Klantgericht organiseren
- 28-05-2013 28-05-2013 12:40 - Het einde van de winkels
- 28-05-2013 28-05-2013 12:38 - Gek op gaten
- 28-05-2013 28-05-2013 12:36 - De Tao van Service
- 28-05-2013 28-05-2013 12:34 - Transformeren om te overleven
- 28-05-2013 28-05-2013 12:31 - Klant in de driver's seat
- 28-05-2013 28-05-2013 12:24 - Groot Innovatie Modellenboek; 40 innovatiemodellen voor het versterken van ondernemerschap....
- 28-05-2013 28-05-2013 12:23 - Het groot complimentenboek
- 15-05-2013 15-05-2013 22:00 - Kennissessie Marketingcommunicatie & Psychologie: Theorie & praktische toepassing bij Nuon
Reacties op 'Kennissessie Marketingcommunicatie & Psychologie: Theorie & praktische toepassing bij Nuon'
Geen berichten gevonden
Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.